Bukefalos 28 år!

Rie

Trådstartare
Min hund träffade en rasfrände idag. Min jycke är drygt 8 år och den andra hannen runt 1 så de lekte en hel del.
Men varför envisades min jycke med att slicka polaren i öronen?
Han uppvaktar tikar på det sättet,men även om nu denna hanne bara har en testikel så är han utan tvekan maskulin.
Eller luktar han annorunda?
Min jycke var också väldigt intresserad av att undersöka hela ansiktet,något som polaren fann helt OK liksom öronslickningen.
 
Vad jag fått lära mig så ska det vara ett underlägset beteende. Alltså fjäskade din hund för den andra hanen.
 
Nja

Underlägset tror jag inte att det är. Min jycke är en snart 9årig hanne som är myckte högt i rang.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 376
Hundhälsa Humla är ju min första hund, och de allra flesta hundar som varit i mitt liv innan jag skaffade henne har varit hanhundar, så jag är...
Svar
3
· Visningar
1 274
R
Hundhälsa Jag har en gammal tik hemma som är av blandras och är en omplaceringshund. Jag tog över henne när hon var runt 5 år och i år blir hon...
Svar
4
· Visningar
1 323
Senast: Nenne1
·
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
44 461
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp