A

ankans

Varför togs mitt inlägg om programmet om araber bort? Skrev jag något konstigt eller nåt???? :confused: :confused: :confused:
 
Sv: Varför?

ankans skrev:
Varför togs mitt inlägg om programmet om araber bort? Skrev jag något konstigt eller nåt???? :confused: :confused: :confused:

Kanske för att den här tråden redan fanns. Jag tror inte det var något konstigt med ditt inlägg.
 
Sv: Varför?

Lobelia skrev:
Kanske för att den här tråden redan fanns. Jag tror inte det var något konstigt med ditt inlägg.

ok, tack, men det verkar ändå skumt, jag menar vi har ju ofta dubbla trådar?
 
Sv: Varför?

Jo visst händer det att det kommer dubbla trådar, men om det handlar om ex evenemang eller TV-program försker vi samla dem i en tråd, sedan är vi moderatorer inte mer än människor och kan säker missa en del.
 
Sv: Varför?

Jag skickade ett PM till dig,, har du inte fått det???
Som Lobelia skrev så fanns det redan en tråd ang detta..
 
Sv: Varför?

OK :bow: då snurrar det väl runt ute i cybern ;)

Jag skrev att fortsätt gärna diskussionen under den tråd som redan finns om ämnet , jag tar bort din tråd

ha det bra :D
mysko
 
Sv: Varför?

mysko skrev:
OK :bow: då snurrar det väl runt ute i cybern ;)

Jag skrev att fortsätt gärna diskussionen under den tråd som redan finns om ämnet , jag tar bort din tråd

ha det bra :D
mysko

Ja, martha har ju erkänt att hon är en del av cyberspace (i form av sin farmor,fråga inte, det är invecklat :o ) så hon kanske snott det ;)

Ha det bra själv

Ankan
 
Sv: Varför?

Troligen har hon det :cool: :D
Martha ge f**n att sno mina PM & ge det till Ankan som du snodde :devil:
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 019
Senast: tanten
·
Bukefalos Jag försökte svara och sedan multicitera ett inlägg men det dyker aldrig upp någon text eller ruta i svarsrutan där den ska dyka upp...
Svar
3
· Visningar
881
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Hej! Här kommer en lite konstig fråga. På SKKs kopahund.se kan man ju söka på raserna och läsa lite om dem. Beskrivningarna är så vitt...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 999
Senast: Fetaost
·
Hemmet Konstig rubrik, ja. Men vi har ju kört avfuktare ett par månader nu. Den har klickat igång en stor del av tiden. Men nu? Det är tydligen...
2
Svar
28
· Visningar
1 318
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp