Men det även i verkligheten det enda alternativet?Lättare sagt än gjort
Det här kaoset kommer ju fortsätta så länge du göder det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det även i verkligheten det enda alternativet?Lättare sagt än gjort
Det rätta här hade varit att bryta med hans vänner istället för att söka kontakt med honom. Det är hans vänner tydligen inte dinaNej ? Jag skulle knappast skicka nudes till vem som helst och definitivt inte till hsns vänner
Verkar det som att du ändrar på dig?Hur vet du att hsn aldrig kommer ändra sig då ?
Du tillåter det genom att inte bara klippa med allt som har med honom att göra. Du säger ju fortfarande efter många år av samma skit att du är öppen för att ge honom ännu en chans. Hur många ska han få när han redan om och om och om och om och om och om igen visat sig inte vara värd det?Nej jag låter honom inte alls göra det
Nu skrev inte jag att du skickat nudes, men tydligen gör du det? Sluta skicka bilder öht, blockera och släng numret som jag skrev i förra tråden så kan du inte kontakta honom mer och han kan inte kontakta dig.Nej ? Jag skulle knappast skicka nudes till vem som helst och definitivt inte till hsns vänner