Varulvslek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslek

Tack! ^^
Är det bara jag som är sjukt sugen på att se konversationerna i lyan under spelets gång? :D
 
Sv: Varulvslek

Tja, ett av mina första konstateranden var att vi alltid kunde gå till historien som sämsta lyan nånsin, med tanke på röstningstabbarna första dagen... :angel:
 
Sv: Varulvslek

Fast det fick ni ju ändå ett roligt resultat av, när den goda Cirkus blev mer misstänkt än den onda du. :D Och det höll dig på den goda sidan hos många ganska länge dessutom, lite synd om LillLorden dock. :p
 
Sv: Varulvslek

Å ena sidan en snygg alibiröstning å andra sidan lite misslyckat iom att en stackars ulv råkade bli utröstad
Å ena sidan ett misstag men å andra sidan så blev en god misstänkt.

ulvspel i sin essens....

Generellt så har jag så himla svårt att se när någon blir godförklarad - jag har skitsvårt att skilja det från vilket teoriande som helst....
 
Sv: Varulvslek

Haha, tack, tror att min klumpighet speciellt i början hjälpte en hel del med att hålla mig kvar dock. :p
Sen såg jag bara till att behålla min cluelessness ända in i slutet, och hoppades på att ulven skulle spela mig i händerna. ;)

Du spelade riktigt bra för första gången! Kan säga att vi blev bra förvånade i lyan när du helt plötsligt kom med skärpta och BRA teorier efter de första "hitta allt som hittas kan"-varianterna. Riktigt imponerande! :)

Ja! Synd (för oss) att den vändningen inte kom lite tidigare, då hade vi kanske kunnat använda det emot dig... :angel:
 
Sv: Varulvslek

Kl

Tack för leken! Anledningen till att jag inte utnyttjade min förmåga är för att jag inte fattade att jag själv fick välja när jag ville utnyttja den, jag tänkte att LL skulle PMa när jag fick lov att sia. Rollbeskrivningen är otydlig! Jag skulle naturligtvis ha frågat LL, men det gjorde jag inte :p

Känns skönt att vi vann i alla fall :D Hade blivit sur om Sasse lurat mig ;)

Men oj, förlåt! Jag tyckte att jag hade fått med allt och varit jättetydlig denna gång... men tydligen inte. Och jag tänkte att du har ju varit med många gånger, så jag hade inte en tanke på att du inte förstått att du måste skicka in vem du vill sia. Hade det varit Caisa (eller nån annan ny) hade jag nog dubbelkollat att hon förstått det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 432
Senast: cirkus
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 692
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 201
Senast: Klara
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 742
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp