Bukefalos 28 år!

Varulvslek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslek

Blir jättebra det :)

Kom på att det är ju ny månad så jag har visst full fart på 3G. Gör min medverkan via mobilen betydligt lättare ;)
 
Sv: Varulvslek

Låter som ni tycker andra förslaget var bättre, så vi kör första deadline 19.00 imorgon. NattDL 11.00 på söndag.

Tycker också det låter mycket bra! Fast jag är ganska flexibel nu och är mest bara glad över att inte behöva rösta flera timmar före alla andra den här omgången. :D
 
Sv: Varulvslek

För dig kanske, men inte för oss andra... ;)
Tyckte det var väldigt bra att du röstade så väldigt mycket tidigare än oss andra - det blev så väldigt mycket teoriandet då :p
 
Sv: Varulvslek

Jag har inget emot lång tid emellan, som du säger är det ju kul när aktiviteten blir lite mer utspridd under dygnet. :)

Tycker också det låter mycket bra! Fast jag är ganska flexibel nu och är mest bara glad över att inte behöva rösta flera timmar före alla andra den här omgången. :D

Du menar att det på något sätt skulle underlätta att vara i samma tidszon?! :D

Ja, av någon konstig anledning inbillar jag mig det. :p

Förresten tycker jag att du motsäger dig själv lite här, först tycker du att det är kul att aktiviteten blir utspridd och sedan tycker du att det blir lättare om alla "röstar ung samtidigt" ;)
 
Sv: Varulvslek

För dig kanske, men inte för oss andra... ;)
Tyckte det var väldigt bra att du röstade så väldigt mycket tidigare än oss andra - det blev så väldigt mycket teoriandet då :p

Ja, synd bara att jag aldrig fick delta i teoriandet efteråt... :p

Förresten tycker jag att du motsäger dig själv lite här, först tycker du att det är kul att aktiviteten blir utspridd och sedan tycker du att det blir lättare om alla "röstar ung samtidigt" ;)

Nej, jag säger att det är kul när aktiviteten blir utspridd, bara JAG slipper vara den som sprider ut den! ;) Nej men allvarligt så gav inte den utspridda aktiviteten mig så mycket eftersom den kom när jag sov och jag läste ikapp tidigt på morgonen när ingen annan var aktiv, så jag ser fram emot utspridd aktivitet där jag kan delta mer än att lägga första rösten och sen lämna alla andra åt sitt (eller mitt...) öde.
 
Sv: Varulvslek

Åh, jag skulle behöva rösta strax, ska iväg på fest. Så himla svårt första kvällen och speciellt när det är skrivet så lite... :crazy:
 
Sv: Varulvslek

Nä skämt åsido, jag förstår att det inte kan ha varit speciellt kul. Det är som du och LilleLorden skriver tidigare i tråden att det är lättare om man åtminstone befinner sig i samma tidszon.

För övrigt så verkar Lenis fortfarande inte ha hittat tråden, men eftersom hon var bland de sista att anmäla sig igår så borde hon ju veta att leken är på G iaf...
 
Sv: Varulvslek

Håller med dig, hur ska man kunna ha någon teori alls än liksom? Hur ska man kunna rösta? Blunda-och-peka-metoden? :p
 
Sv: Varulvslek

Åh nej, BOP-a får man inte göra.

Det är jättesvårt att rösta första dagen, allra svårast är om man måste rösta först av alla.
 
Sv: Varulvslek

Står ju visserligen att BOP:ar bara är förbjudna från dag två, så LL är snäll mot oss första dagen. :angel:
 
Sv: Varulvslek

Åh nej, BOP-a får man inte göra.

Det är jättesvårt att rösta första dagen, allra svårast är om man måste rösta först av alla.

Fast i den här leken så FÅR man BOP:a dag1.

Å det här finner jag absolut mest misstänkt under hela dagen - att Cirkus inte läst reglerna ordentligt!!! ;)
 
Sv: Varulvslek

Jag tänkte faktiskt rösta nu. Har lite mer jobb än jag räknade med så blir nog kvar här ett tag.

Eftersom ingenting har hänt, inte minsta lilla som jag skulle kunna skrapa fram en dålig teori/förklädd BOP om ens (åtminstone inte när jag har fokus på jobb)... så kommer jah BOPa :p

Så tar förhoppningsvis leken lite fart och ni som sitter o surrar i bakgrunden har det lite lättare :p

Ändrar måhända röst om jag mot förmodan skulle bli klar innan 19.00/få tid över.

Sasse röstar på Paddington

EDIT: Så kommer såklart folk in o skriver en jävla massa undertiden, nåja! :p
 
Sv: Varulvslek

Skämmes på mig.

Jag har aldrig lekt nån gång då man fått BOP-a så jag läste ...att bop-ar var förbjudna.
 
Sv: Varulvslek

*delvis knapp*

Eftersom det i princip alltid blir en del halvt förtäckta bop:ar dag ett så tyckte jag att man lika gärna kan tillåta bop:ar då.
 
Sv: Varulvslek

Måste verkligen rösta. Eftersom ingenting direkt hänt, bortsett från cirkus lilla missförstånd gällande reglerna vilket känns rätt oskyldigt, så får jag nog köra lite "blunda och peka".

Lillelorden röstar på bumpo.

Nu läser jag från telefonen, så det är inte optimalt, men vad jag kan se så har hon vara skrivit ett enda inlägg. Har för mig att hon var ond senaste gången hon spelade så när vi var med i samma lek. Vaga indicier :p.
 
Sv: Varulvslek

Börjar bli dags för middag och DL är om mindre än en timme, så det är väl lika bra att rösta redan nu.

Kan knappt ens bli misstänksam mot Sasse och dennes röst på mig, som sagt det har hänt zilch, nada, njet och nothing än så länge i leken.

ledsen Cirkus men jag röstar på dig, eftersom BOP-meningen skiljde sig från hur de brukar se ut, så det känns konstigt att inte reagera över att den var ändrad...

Paddington röstar på Cirkus
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 582
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 362
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 469
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 104
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp