Varulvslek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslek

Ska man vara petig så kan det väl kanske haft betydelse för vem Sasse valde att skydda om hon hade vetat att vi försökte äta drama. Så om man ska analyser i efterhand så kanske Sasse skulle haft ett pm om att hon lyckades med skyddet.

Men man kan inte tänka på allt jämt.

Det är sant. Nej, och speciellt inte som förstagångs-LL, jag är imponerad över mig själv att jag lyckades hålla ordning på så mycket som jag gjorde, trodde det skulle bli kaos. :D
 
Sv: Varulvslek

Just ja! Niyama, varför den panikartade ändringen till cirkus dag 2? Framför allt när ni visste att KD var siad?
 
Sv: Varulvslek

Ja, att jag började spela så dåligt var dels för att jag var så trött på leken för det bara gick dåligt så jag orkade bara inte bry mig. Och dels att jag faktiskt har haft sjukt jobbig tandvärk.

Jag tyckte inte du spela dåligt men i det läget var jag ganska oinspirerad själv och orkade inte ens försvara mig mot några misstankar jag ignorerade dom bara.
 
Sv: Varulvslek

Haha ja okej. :) Ja, det visade sig ju vara ett smart drag... Men det var nog sista gången någon litade på dig pga din spelstil. ;)
 
Sv: Varulvslek

Jag tyckte det var briljant!
Trots att det var jag som åkte.

För övrigt så tycker jag att du var en jättebra LL!
 
Sv: Varulvslek

Men det var ungefär precis så jag tänkte att du tänkte! Ha! Ulv i fårkostym.

Heddan: Tycker också att du var bra LL. Tack för leken!
 
Sv: Varulvslek

Knapp

På tal om att bli misstänkt för att vara ulv. Jag är mäkta förvånad över att inte ha fått en enda röst på mig denna lek. Jag brukar alltid vara stenhårt misstänkt i början (när jag är god) och brukar få försvara mig med näbbar och klor för att få vara kvar. Skönt att slippa det denna gång faktiskt:D:p

Och Hedinn, jag tyckte också du var en bra LL, även om jag kanske inte gillade hur hintarna hanterades. Men själva leken var trevlig ändå! :)
 
Sv: Varulvslek

Ah!! Har börjat på uni igen så jag har inte hunnit kolla in läget men nu ser jag att jag hade rätt! :eek: Tur att jag skrev ut mina misstankar innan jag blev uppäten då, även om folk inte verkade ta så mycket fasta på det :o

Förresten, fullt förståeligt om jag blev avslöjad snabbt/varnad för hintar eftersom jag verkar vara värdelös på att skriva teorier när jag vet att någon är god/ond :crazy: Ber om ursäkt, jag är bara kanonmat :p
 
Sv: Varulvslek

Ingen fara, det är väldigt lätt hänt som ny, dels innan man får grepp om teoriandet och dels innan man vet var gränsen går. De flesta har nog gjort misstag i början (och senare också, på olika sätt). :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 282
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 632
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 895
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 820
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp