Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså normalt så brukar folk läsa siarens inlägg när den dör, @Paddington och @Niyama ;)

QUOTE="glömmerallt, post: 16582388, member: 14207"]Allstå OM du och paddi båda är goda och cl och cirkus är onda så är allas beteenden mycket logiska annars är jag mest förvirrad, eller ja paddis röst kankse är logisk även om hon är ond men då tycker jag nog det är lite konstigt spelat.

Nog för att jag bara gissa:p Lite kunde ni väl lyssnat även om jag inte siatO_o

en fattar jag fortfarande inte varför folk godförklarade Sasse.... men det kan väl kvitta.[/QUOTE]

Jag läste dina inlägg mycket noggrant. Var inne på att du siat Caisa eller CB natt två. Men fick uppfattningen om att du också höll Sasse åt det goda hållet. Surt att jag inte valde att lägga rösten på Cirkus idag... tyckte ju att det spelar ingen roll om jag röstar på Paddan eller Cirkus.

Jag som kände mig SÅ duktig som god för en gångs skull när jag hittade Mammas och Caisa redan första dagen, så länge varande den känslan :arghh:
 
Nej det fattade inte jag heller, och när Paddan sen hittade på teorier mot mig som byggde på något jag inte ens skrivit kunde jag absolut inte tro att hon var god. @Paddington vilka trodde du var tvillingar?

Jag försökte förtvivlat hitta saker som tydda på att Habina var god... och eftersom Sasse spelade som om hon vore röstfifflare så..

Det var rätt uppenbart att du var tvilling och att Habina var den andra - i allafall för oss som visste att Sasse inte var så god. Just för att du godförklarade henne med väldigt luddigt - hon spelar som när hon är god...
 
:D :D
Bravo och hurra för oss!

Vi hade en hel del tur samtidigt som @Sasse spelade grymt bra!

Vi hade väldigt bra koll på rollerna och jag begriper inte att Paddi inte såg att Niyama nästan skrek att hon och Habina var tvillingar - fast när man VET vilka som är på vilken sida är det lättare

Att Niyama nog var tvilling misstänkte jag men jag var ocäker på om hon var det med Habina eller Sasse båda godförklaringarna var obegripliga för min snurriga gärna. Så det var därför de var näst minst misstänkta ingen röstade ju på Niyama heller så ingen hjälp där:p Lutade dock åt Habina i slutet valde henne som sia den natten ni käka mig för att bli säker.
 
Men du spelade väldigt bra @Niyama förutom att du valde att gå på Paddington istället för mig
Om jag hade varit god hade jag lätt litat på dig :D
 
:D :D
Bravo och hurra för oss!

Vi hade en hel del tur samtidigt som @Sasse spelade grymt bra!

Vi hade väldigt bra koll på rollerna och jag begriper inte att Paddi inte såg att Niyama nästan skrek att hon och Habina var tvillingar - fast när man VET vilka som är på vilken sida är det lättare

Att Niyama nog var tvilling misstänkte jag men jag var ocäker på om hon var det med Habina eller Sasse båda godförklaringarna var obegripliga för min snurriga gärna. Så det var därför de var näst minst misstänkta ingen röstade ju på Niyama heller så ingen hjälp där:p Lutade dock åt Habina i slutet valde henne som sia den natten ni käka mig för att bli säker.
 
Att Niyama nog var tvilling misstänkte jag men jag var ocäker på om hon var det med Habina eller Sasse båda godförklaringarna var obegripliga för min snurriga gärna. Så det var därför de var näst minst misstänkta ingen röstade ju på Niyama heller så ingen hjälp där:p Lutade dock åt Habina i slutet valde henne som sia den natten ni käka mig för att bli säker.

Kunde ju inte bara godförklara Habina lite luddigt eftersom det var som att skrika ut att det är min tvilling. Därför höll jag även Sasse som god eftersom det fanns en del som tydde på det. Men jag gick tillbaka flera gånger idag och läste dina inlägg faktiskt och fick uppfattningen att du också höll Sasse som god. Nån gång trodde jag t.o.m att du siat henne som god men det kunde jag sen avskriva.
 
Ni höll på att missa ett käk men CB ändrade från sig själv till glömmerallt i sista stund. Då hade ni redan skickat in om att ni ville äta henne och jag blev så frustrerad. Hon ändrade bara några minuter efter ni skickat till mig.
 
Ni höll på att missa ett käk men CB ändrade från sig själv till glömmerallt i sista stund. Då hade ni redan skickat in om att ni ville äta henne och jag blev så frustrerad. Hon ändrade bara några minuter efter ni skickat till mig.

Ha ha, vilken tur vi hade!
Vi var ju säkra på att hon var ängeln och det var ju så väldigt tydligt att glömmerallt outat sig som siare så det var helt rätt att skydda siaren tycker jag (i allafall som ond)
 
Nog för att jag bara gissa:p Lite kunde ni väl lyssnat även om jag inte siatO_o

en fattar jag fortfarande inte varför folk godförklarade Sasse.... men det kan väl kvitta.

Jag läste dina inlägg mycket noggrant. Var inne på att du siat Caisa eller CB natt två. Men fick uppfattningen om att du också höll Sasse åt det goda hållet. Surt att jag inte valde att lägga rösten på Cirkus idag... tyckte ju att det spelar ingen roll om jag röstar på Paddan eller Cirkus.

Jag som kände mig SÅ duktig som god för en gångs skull när jag hittade Mammas och Caisa redan första dagen, så länge varande den känslan :arghh:[/QUOTE]

Jag höll dig som godast annars var Sasse minst misstänkt( Fast jag misstänkte alla även dig). Siade caisa natt 2

Dina teorier var bidragande till att jag valde att sia Mammas och caisa och det var ju lyckat, speciellt Mammas hade jag nog inte siat utan dina teorier(alltså de fick mig att kolla lite extra på henne).:)
 
Ha ha, vilken tur vi hade!
Vi var ju säkra på att hon var ängeln och det var ju så väldigt tydligt att glömmerallt outat sig som siare så det var helt rätt att skydda siaren tycker jag (i allafall som ond)

Jag trodde att ni skulle käka mig för att GA troligtvis var skyddad så därför skrev jag mitt lilla testamente så kvarvarande goda skulle kunna lista ut att Habina var min tvilling, eftersom hon hade en del misstankar mot sig.

Varför käkade ni mig natt ett?
 
Ha ha, vilken tur vi hade!
Vi var ju säkra på att hon var ängeln och det var ju så väldigt tydligt att glömmerallt outat sig som siare så det var helt rätt att skydda siaren tycker jag (i allafall som ond)

Jag hade lust att fråga om hon verkligen var säker men en hint från LL är ju lite fusk om man säger så.
Men där började det kännas som att ni hade segern.
 
Ha ha, vilken tur vi hade!
Vi var ju säkra på att hon var ängeln och det var ju så väldigt tydligt att glömmerallt outat sig som siare så det var helt rätt att skydda siaren tycker jag (i allafall som ond)

När jag dog var jag inne på att det var bra för goda att jag dog, om inte paddan och niyama trasslat in sig i varnadra så hadde ju extrarösten och H och N viste om varandra kunnat vara direkt avgörande så det kändes som om jag hade den svagaste rollen i det läget.
 
Jag trodde att ni skulle käka mig för att GA troligtvis var skyddad så därför skrev jag mitt lilla testamente så kvarvarande goda skulle kunna lista ut att Habina var min tvilling, eftersom hon hade en del misstankar mot sig.

Varför käkade ni mig natt ett?

För att du var jobbig och hade kopplat ihop Mammas och Caisa. Så vi tänkte vad fan vi käkar Niyama som var ett sånt där val som ...ulvar inte brukar göra. Gissa om vi tyckte det var jobbigt att du kom tillbaka med förnyade krafter
 
Ulvar, hur listade ni ut vem som hade vilken roll? Speciellt ängeln? Jag såg inget speciellt när jag läste, mer än att hon sa att mammas verkligen inte kunde vara ängel.
 
För att du var jobbig och hade kopplat ihop Mammas och Caisa. Så vi tänkte vad fan vi käkar Niyama som var ett sånt där val som ...ulvar inte brukar göra. Gissa om vi tyckte det var jobbigt att du kom tillbaka med förnyade krafter

Haha åh det var därför! Jag var t.o.m rädd för att rösta på Mammas för jag tänkte att om hon är ulv drar hon sig nog inte för att käka mig då. GA hade ju dock snappat upp vad jag skrev så det hade väl inte hjälpt er även om inte jag kom tillbaka.

För övrigt: läget för goda kändes ganska hopplöst när OOS inte ersattes. 4 ulvar på 11 deltagare är mastigt.
 
Det var just det att hon var så säker på att Mammas inte kunde vara ängel. Tror att hon skrev det på flera ställen. Då insåg vi att det är bara ängeln som kan skriva så.
 
Kunde ju inte bara godförklara Habina lite luddigt eftersom det var som att skrika ut att det är min tvilling. Därför höll jag även Sasse som god eftersom det fanns en del som tydde på det. Men jag gick tillbaka flera gånger idag och läste dina inlägg faktiskt och fick uppfattningen att du också höll Sasse som god. Nån gång trodde jag t.o.m att du siat henne som god men det kunde jag sen avskriva.

Ja alltså god höll jag inte Sasse som, jag höll ingen som god men hon tillhörde ju inte de mest misstänkta någon gång i leken så skrev typ bara om henne i inläggen där jag försökte nämna alla.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 304
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 540
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 425
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 083
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp