Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror Sasse är god, tror att Cirkus är det också - tycker jag känner igen dennes velande från när hon varit god tidigare. Jag tror Caisas röst på Niyama igår var ett försök att ge Niyama alibi + att eftersom jag tror det var två ulvar med röster på sig igår så spelar det ingen roll vem av dem som hade åkt. Habina la sista rösten och om det är fyra i lyan tror jag att Habina är den 4e och då kan ulvarna ha kommit överens om vem hon skulle rösta på.

Sasse röstar på CaisaLundblad
Paddington röstar på Niyama
glömmerallt röstar på caisalundblad
Niyama röstar på Caisa
cirkus röstar på Niyama
Caisa röstar på Niyama
Habina röstar på CaisaLundblad

Paddington (fortsätter) röstar på Niyama

Vad skönt Paddan, nu behöver jag nog inte tvivla längre ;)
 
Jag kom tillbaka nu och det känns inte som om det har hänt jätte, jättemycket.

Aktuell röstlista:
Niyama röstar på Paddington
Sasse röstar på Paddington
habina röstar på Paddington
Paddington röstar på Niyama

Igår så var jag misstänksam mot Niyama, Caisa och Habina, jag velade länge och lag rösten på Niyama. Sen visar det sig att Caisa är ulv och Niyama har lagt röst två gånger på ulvar, jag funderat på det under dagen när jag försökte få tag på hästen (:p) och jag får känslan av att hon förutom att hon nog fattat GA's roll uppriktigt letar efter onda. Hon har helt klart sjunkit på misstankelistan

Habina la sin konstiga röst på ga igår, den skaver lite fortfarande. jag vet fortfarande inte.

Sasse har fortfarande inte gjort någonting som jag tycker verkar underligt, tvärt om, hon har argumenterat mot de onda och även röstat åt det hållet så jag tror att hon är god.

Sen kommer vi då till Paddington som fått en stor ström av röster idag. jag gillar i princip inte att rösta i ström. Jag tror inte på hennes teori om att Caisa la sin röst som en alibiröst, jag tror att det är en tanke för att försöka rikta misstankarna än en gång mot Niyama som ju har sjunkit på min misstanke lista. Nej. Idag så

cirkus röstar på Paddington
 
Jävla internet att sluta fungera :rage:

Uppdatering!

Paddington var röstfifflare.

Grattis onda!!
 
Deltagare:

Habina- Tvilling
Glömmerallt - Siare
CaisaLundblad - Ulv
Bumpo - Tvilling
Sasse - Ulv
Jeffery - Röstfifflare
Cirkus - Ulv
Mammas - Ulv
Niyama - Spion
_CorpseBride_ - Bybo/Ängel
Outofservice - Ängel
Koppen - Siarlärling


Dag 1.


cirkus röstar på Habina
Habina röstar på Koppen
Koppen röstar på Habina
CaisaLundblad röstar på Koppen
Jeffery röstar Koppen
Sasse röstar på Mammas
Niyama röstar på Mammas
Mammas röstar på CaisaLundblad
glömmerallt röstar på cirkus


Missar att rösta:
_CorpseBride_
Bumpo
Outofservice


Outofservice hoppar av, _CorpsBride_ övertar hennes roll
Röstfifflaren lägger en extra röst på Habina
Lynchningen lottas mellan Koppen och Habina
Koppen lynchas
Ulvarna äter Niyama
Siaren siar Mammas
Ängeln skyddar ingen
Ulvarnas rad var siaren siar Mammas


Dag 2.


Glömmerallt röstar på Mammas
Habina röstar på Glömmerallt
Niyama röstar på Mammas
_CorpseBride_ röstar på Mammas
CaisaLundblad röstar på Mammas
Sasse röstar på Mammas
Cirkus röstar på Mammas
Mammas röstar på Glömmerallt
Paddington röstar på Mammas


Mammas lynchas
Bumpo ersätts av Niyama
Jeffery ersätts av Paddington
Röstfifflaren röstar inte extra
Ängeln skyddar Glömmerallt
Ulvarnas rad var siaren siar CaisaLundblad
Siaren siar caisa
Ulvarna äter _corpsbride_


Dag 3.


Sasse röstar på CaisaLundblad
Paddington röstar på Niyama
Glömmerallt röstar på CaisaLundblad
Niyama röstar på CaisaLundblad
Cirkus röstar på Niyama
CaisaLundblad röstar på Niyama
Habina röstar på CaisaLundblad


Röstfifflaren röstar extra på CaisaLundblad
Ulvarna käkar Glömmerallt
Ulvarnas rad blev ulvarna käkar Glömmerallt



Dag 4.


Niyama röstar på Paddington
Sasse röstar på Paddington
Habina röstar på Paddington
Paddington röstar på Niyama
Cirkus röstar på Paddington


(Ulvarna käkar Niyama)


Onda sidan vinner!
 
:D :D
Bravo och hurra för oss!

Vi hade en hel del tur samtidigt som @Sasse spelade grymt bra!

Vi hade väldigt bra koll på rollerna och jag begriper inte att Paddi inte såg att Niyama nästan skrek att hon och Habina var tvillingar - fast när man VET vilka som är på vilken sida är det lättare
 
Alltså - första dagen när vi förstod att glömmerallt var siare och hade siat mammas så tänkte vi att om bara de goda sprider rösterna har vi en chans, men så fan heller, då kommer glömmerallt och säger att nu måste de goda samla rösterna och dessutom kommer Niyama in igen och spelar riktigt säkert
 
Men va fan! :rage:

Grattis onda, jag som tyckte det för en gångs skull kändes som en lätt lek :rofl:

Jag ger upp. Jag kommer aldrig att lära mig. :D
 
Alltså - första dagen när vi förstod att glömmerallt var siare och hade siat mammas så tänkte vi att om bara de goda sprider rösterna har vi en chans, men så fan heller, då kommer glömmerallt och säger att nu måste de goda samla rösterna och dessutom kommer Niyama in igen och spelar riktigt säkert

Angående det där så bör jag väl tala om för @Niyama att jag inte bytt uppfattning generellt på hur man bete sig som siare när man siat någon ond. Med tanke på att teorierna dittils i tråden var ganska svaga i kombination med att viu behövde få ut en ulv så gjorde jag ett undantag.

Grattis hörrni till vinstern också, Jag var rätt övertygad om att cirkus var ulv när jag dog men Sasse hade jag som näst mest god(niyama kändes godast)
 
Tyckte väl att det verkade FÖR klantigt att ulvarna skulle samla rösterna mot mig... :arghh:

Fast jag och Cirkus tyckte Sasse skulle ändra sin röst till dig i sista stund och köra 50/50 på att Paddi INTE lagt sin andra röst på mig alternativt ha tur i lottningen, men hon bangade. :D Varken jag eller Cirkus hade tänkt rösta på dig innan Paddi gjorde det. ;)
Eftersom hon var så pass godförklarad var vi rätt säkra på att vinna oavsett, så det var lika bra. :p
 
:D :D
Bravo och hurra för oss!

Vi hade en hel del tur samtidigt som @Sasse spelade grymt bra!

Vi hade väldigt bra koll på rollerna och jag begriper inte att Paddi inte såg att Niyama nästan skrek att hon och Habina var tvillingar - fast när man VET vilka som är på vilken sida är det lättare

Nej det fattade inte jag heller, och när Paddan sen hittade på teorier mot mig som byggde på något jag inte ens skrivit kunde jag absolut inte tro att hon var god. @Paddington vilka trodde du var tvillingar?

Jag försökte förtvivlat hitta saker som tydda på att Habina var god... och eftersom Sasse spelade som om hon vore röstfifflare så..
 
Alltså normalt så brukar folk läsa siarens inlägg när den dör, @Paddington och @Niyama ;)

QUOTE="glömmerallt, post: 16582388, member: 14207"]Allstå OM du och paddi båda är goda och cl och cirkus är onda så är allas beteenden mycket logiska annars är jag mest förvirrad, eller ja paddis röst kankse är logisk även om hon är ond men då tycker jag nog det är lite konstigt spelat.[/QUOTE]

Nog för att jag bara gissa:p Lite kunde ni väl lyssnat även om jag inte siatO_o

en fattar jag fortfarande inte varför folk godförklarade Sasse.... men det kan väl kvitta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 305
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 548
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 427
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 083
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Överproduktion av hud?
  • Osäker Ponny
  • Häst

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp