Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då var vi tillräckligt många för att dra igång en lek :)

Vi börjar dock dränera vårt hus idag så jag kan tidigast lägga ut leken i morgon med lekstart lördag (om allt går som det ska), annars läggs den ut på lördag med lekstart på söndag. Hoppas det är ok?
 
Då var vi tillräckligt många för att dra igång en lek :)

Vi börjar dock dränera vårt hus idag så jag kan tidigast lägga ut leken i morgon med lekstart lördag (om allt går som det ska), annars läggs den ut på lördag med lekstart på söndag. Hoppas det är ok?

Det blir mycket bra!
Jag har FF och hoppas på att en lekkamrat kommer och då är det ju praktiskt att inte leka O_o
 
Då var vi tillräckligt många för att dra igång en lek :)

Vi börjar dock dränera vårt hus idag så jag kan tidigast lägga ut leken i morgon med lekstart lördag (om allt går som det ska), annars läggs den ut på lördag med lekstart på söndag. Hoppas det är ok?

Det blir toppen! Då hinner jag andas ut efter dressyrtävlingarna. :D
 
Då var vi tillräckligt många för att dra igång en lek :)

Vi börjar dock dränera vårt hus idag så jag kan tidigast lägga ut leken i morgon med lekstart lördag (om allt går som det ska), annars läggs den ut på lördag med lekstart på söndag. Hoppas det är ok?
Det låter bra förutom att jag inte har så mycket tid på lördag, men det löser sig! :D
 
Då var vi tillräckligt många för att dra igång en lek :)

Vi börjar dock dränera vårt hus idag så jag kan tidigast lägga ut leken i morgon med lekstart lördag (om allt går som det ska), annars läggs den ut på lördag med lekstart på söndag. Hoppas det är ok?
Det låter bra! Jag har kanske lite lite tid på lördag, maken fyller 40 idag och ska firas då OM han är ledig från jobb. :)
 
Nu har vi påbörjat dräneringen.

Ett avloppsrör för brunnarna i källaren går tydligen utom en sväng mellan brunn A och brunn B. Upptäcktes när det grävdes av.

Elledningen gick inte alls där kartan från Eon visade vilket upptäcktes när den grävdes av.

Vi är tydligen beskaffade med en rejäl mur som går rakt ut från huset mitt på kortsidan. Eller ja nu gör den ju inte det längre men det tog ett par timmar.

Vårt kök har tydligen en alldeles egen avloppsledning. Upptäcktes dock i tid.

Trappan satt inte bara fast i huset utan var helgjuten hela vägen ner till grunden. Det tog sin lilla tid.

Det ska bli spännande att se vad morgondagen bjuder på.

Lägger ut leken på lördag med lekstart på söndag.
 
Nu har vi påbörjat dräneringen.

Ett avloppsrör för brunnarna i källaren går tydligen utom en sväng mellan brunn A och brunn B. Upptäcktes när det grävdes av.

Elledningen gick inte alls där kartan från Eon visade vilket upptäcktes när den grävdes av.

Vi är tydligen beskaffade med en rejäl mur som går rakt ut från huset mitt på kortsidan. Eller ja nu gör den ju inte det längre men det tog ett par timmar.

Vårt kök har tydligen en alldeles egen avloppsledning. Upptäcktes dock i tid.

Trappan satt inte bara fast i huset utan var helgjuten hela vägen ner till grunden. Det tog sin lilla tid.

Det ska bli spännande att se vad morgondagen bjuder på.

Lägger ut leken på lördag med lekstart på söndag.
Ojojoj
Jag tycker det räcker med överraskningar för er del så hoppas allt flyter på som det ska imorgon :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 556
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 319
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 442
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 089
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp