Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm ska vi ha första DL på måndag istället då?

Nä, alltså skjut inte upp pga mig. Vet inte hur många dagar jag blir borta :) Trodde jag skulle hinna innan jag åkte iväg igen, och är det i slutet av leken tycker jag det går bättre från mobilen när det inte är så många deltagare kvar (och jag iofs troligtvis är död).
 
1. bollen__
2. Habina
3. supersonic
4. quarter4ever
5. cirkus
6.
7. Niyama (stryk mig om det blir omvandlingar eller riggad lek)
8. Snurrfian
9. LenaH (vågar inte annat)
10. Koppen
11.Lobelia
12. Mirtai - när Evert kallar så kommer jag såklart :love:

Sorry, jag måste hoppa av. Har fortfarande ingen fungerande dator, och fixar inte att leka från enbart mobil.
 
LL: TeamLundVer

1. bollen__
2. Habina
3. supersonic
4. quarter4ever
5. cirkus
6.
7.
8. Snurrfian
9. LenaH (vågar inte annat)
10. Koppen
11.Lobelia
12. Mirtai - när Evert kallar så kommer jag såklart :love:

Kommer bara ha mobilen i några dagar och orkar inte leka från den.
 
Jag är vansinnigt sugen på att vara med igen! Speciellt när jag blir taggad konstant i pågående lekar som jag inte är med i (även om det inte alltid är i helt positiva sammanhang... :p). Men före 10:e augusti blir det nog tufft, så det beror lite på när nästa lek drar igång. Och om jag känner att jag har för fullt upp innan 10:e eller snarare att jag behöver nåt att bryta allt jobb med. ;)
@Hedinn
leken dröjer nog till sö innan den läggs upp så- bara att hoppa med:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 550
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 311
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 434
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 087
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp