Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vore bra om ni kunde lägga in texten som citat igen, det är drygt med allt scrollande från mobilen.

(Det är väl knappast ett regelbrott att använda citatruta? :confused: )
 
NyLL: TeamLundVer

1. bollen__
2. Habina
3. supersonic
4. quarter4ever
5. cirkus
6. Idahoe (med viss reservation för varierande aktivitetsnivå)
7. FiaM (även jag har det lite svårt med tiden bitvis)
8. Snurrfian
9. LenaH (vågar inte annat)
10. Koppen
11.Lobelia
12. Mirtai
 
NyLL: TeamLundVer

1. bollen__
2. Habina
3. supersonic
4. quarter4ever
5. cirkus
6. Idahoe (med viss reservation för varierande aktivitetsnivå)
7. FiaM (även jag har det lite svårt med tiden bitvis)
8. Snurrfian
9. LenaH (vågar inte annat)
10. Koppen
11.Lobelia
12. Mirtai

Yez!!
@TeamLundVer
listan är full med 12 deltagare nu:)
 
Hurra! :banana::banana::banana::banana: Sätt igång med leken nu så ingen fler hinner smita. :angel: Jag har precis tagit mig igenom den tuffaste veckan på länge, så jag har lagt in vila för hästen och mig nästan hela nästa vecka. Alltså måste jag aktiveras på annat sätt. :rofl:
 
Om inte @TeamLundVer kan nu heller kanske nån annan på LL-listan kan? Tänker att det är synd att leken inte blir av för att LL inte kan starta när det är tillräckligt med deltagare.
 
Om inte @TeamLundVer kan nu heller kanske nån annan på LL-listan kan? Tänker att det är synd att leken inte blir av för att LL inte kan starta när det är tillräckligt med deltagare.
vi får väl ge TLV chansen en stund till iaf?:)
inte säkert hon varit inne iom det fina sommarvädret och allt annat hon har omkring sig?
 
vi får väl ge TLV chansen en stund till iaf?:)
inte säkert hon varit inne iom det fina sommarvädret och allt annat hon har omkring sig?

Javisst, tänkte bara att det lät som att hon hade mycket. För ett par dagar sedan var ju listan också full och hon hade inte tid att starta så hon kan ju ta en senare lek om det passar bättre. När det är folk på kö för att vara LL så är det ju synd att lekarna inte kan komma igång för att en LL inte kan :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 892
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 659
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 550
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 289
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp