Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är leksugen, men jobbar kvällar i nyår, så flaggar för ont om tid just kring DL...

LL: Madalitso (om ingen annan särskilt vill och om bebis lyder instruktioner att hålla sig inne ett tag till)

1. Ceta
2. glömmerallt
3. hemlig
4. Artline
5. Hedinn
6. cirkus
7. LenaH
8. qitis
9. Lobelia
10. Pegasus63
11. Blacksmithfarm
12.
13.
14.
15.
 
Har för mig att diskussionen varit uppe för några år sedan (?:p) och att vi i alla fall då kom fram till att reaktioner inte skulle användas i teorier typ? Jag personligen försöker undvika att använda dem för att jag tänker att det som "ska" spela roll är det vi skriver. Reagerar på uppdateringar och OT, kanske.
Om inte annat så kan de dyka upp/försvinna när som helst. Ett inlägg kan redigeras en kort stund efter det postats, sedan finns det där.

:)
Även jag skall försöka bättra mig, kommer bara att reagera på vad jag uppfattar som OT om/när jag åker ut.
 
LL: Madalitso (om ingen annan särskilt vill och om bebis lyder instruktioner att hålla sig inne ett tag till)

1. Ceta
2. glömmerallt
3. hemlig
4. Artline
5. Hedinn
6. cirkus
7. LenaH
8. qitis
9. Lobelia
10. Pegasus63
11. Blacksmithfarm
12. Elo (har dock ont om tid runt nyårsafton)
13.
14.
15.
 
LL: Madalitso (om ingen annan särskilt vill och om bebis lyder instruktioner att hålla sig inne ett tag till)

1. Ceta
2. glömmerallt
3. hemlig
4. Artline
5. Hedinn
6. cirkus
7. LenaH
8. qitis
9. Lobelia
10. Pegasus63
11.
12.
13.
14.
15.


@Madalitso säg till pappa att han lynchas och käkas av otäcka vargar om hans (ursäkta språkvalet) "ungjävel" stör leken, så håller nog bebis :heart sig i magen utan protester tills leken är över. När någon sida vinner ringer vi glatt efter blåljus till dig så bebis föds i trappuppgången på väg ut till brandbil eller svarttaxi...
Bebis har mycket stränga instruktioner om att den får komma absolut tidigast 6/1, och än lyder den :p
 
Ceta
2. glömmerallt
3. hemlig
4. Artline
5. Hedinn
6. cirkus
7. LenaH
8. qitis
9. Lobelia
10. Pegasus63
11. Blacksmithfarm
12. Elo (har dock ont om tid runt nyårsafton)
13. Karamelldrottningen
14.
 
Spännande :eek: Är nervös typ! Blir min första ulvlek :bump:
Kommer bli asbra! Du kommer känna dig sjukt förvirrad och fundera över hur i helsike nån kan fatta nåt över huvud taget, men så länge du inte gör något misstag kommer du få vara med igen och så småningom bli lika fast som vi andra. :D :love:
 
Kommer bli asbra! Du kommer känna dig sjukt förvirrad och fundera över hur i helsike nån kan fatta nåt över huvud taget, men så länge du inte gör något misstag kommer du få vara med igen och så småningom bli lika fast som vi andra. :D :love:
Ändå nöjd med att jag höll dig som god i senaste leken :D (i mitt stilla sinne)
 
Kommer bli asbra! Du kommer känna dig sjukt förvirrad och fundera över hur i helsike nån kan fatta nåt över huvud taget, men så länge du inte gör något misstag kommer du få vara med igen och så småningom bli lika fast som vi andra. :D :love:
Oj, ryker man på bara ett misstag? :eek:
 
@Ceta i min första lek blev jag så gruvligt lurad av de ondsinta i lyan, minns egentligen bara att det var @Myrten som var värst - hon är sällan förlåten och hela magkänslan i den leken var att hon var god, så jag såg fasen inget annat. Numera vet jag lite bättre som tex att ängeln skyddar sig själv första natten...och hur man hittar att någon är siad, särskilt om man som jag var råkar vara spion
 
Jag blev sugen på att vara med igen, men vet inte om jag orkar, finns risk att det blir ännu snurrigare än förra :o Kan man få sitta med i goda eller onda lyan igen och få lära sig av proffsen istället?:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 435
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 181
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 054
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 009
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp