Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nejdå jag råkade typ skriva i tråden istället för i lyan och bara längtade efter att bli lynchad med tanke på att alla viste jag var ulv. Jag tror jag överlevde 3 lynchar. Jag var smått oinspirerad när jag försökte teoria.
Jag minns det! Din stackare - alla visste att du var ulv men lät dig plågas levande. Det gällde väl mest att du inte skulle röja dina kollegor
 
Apropå reaktionsknapparna så vet jag att jag var skyldig till det men hade inte en tanke på att det skulle ses som hint eller liknande utan gillade bara vad jag trodde var helt allmängiltigt, sorry! :o
 
LL:

1. ilantazie
2. Poisonous
3. hemlig
4. glömmerallt
5. Madalitso (med varning för att jag är glömsk, virrig, ev tidsbrist samt risk för plötsligt avhopp)
 
LL: Artline

1. ilantazie
2. Poisonous
3. hemlig
4. glömmerallt
5. Madalitso (med varning för att jag är glömsk, virrig, ev tidsbrist samt risk för plötsligt avhopp)
6. Ceta
7. Blacksmithfarm
8. Elo
9
10
11
12
 
LL: Artline

1. ilantazie
2. Poisonous
3. hemlig
4. glömmerallt
5. Madalitso (med varning för att jag är glömsk, virrig, ev tidsbrist samt risk för plötsligt avhopp)
6. Ceta
7. Blacksmithfarm
8. Elo
9. Heffaklumpen
10.
11.
12.
 
Åh, då måste jag skynda mig att läsa klart den gamla leken jag läser ifall nästa startar snart, lär blir extra förvirrad annars. Eller ni kanske inte märker så stor skillnad, verkar ju snurra in mig lagom ändå :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 422
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 090
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 022
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 980
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • 1-årsvaccination

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp