Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

@Habina har du inte de parenteserna som är inringade i bilden?

IMG_1875.jpeg
 
Kikar på förrädarna nu. Synd att de snodde vår idé om att göra ulvlek på riktigt. Men är det inte lite orättvist med så många goda och så få onda?
 
Kikar på förrädarna nu. Synd att de snodde vår idé om att göra ulvlek på riktigt. Men är det inte lite orättvist med så många goda och så få onda?
Jag tänkte just samma -knycka våran idé :mad:
De har ju inga siare eller spioner etc utan bara käk som alltid lyckas dessutom -så troligen ganska rättvist ändå
 
Synd att de inte har en siare i någon form i Förrädarna, det är ju ett tungt inslag i den förföljelsemani som plågat mig de gånger jag varit ond att någon kan VETA det, inte bara gissa eller misstänka. Men det hade kanske riskerat att stjälpa för snabbt åt något håll då. Och vissa förrädare verkar ju rejält stressade ändå.
 
Kikar på förrädarna nu. Synd att de snodde vår idé om att göra ulvlek på riktigt. Men är det inte lite orättvist med så många goda och så få onda?

Synd att de inte har en siare i någon form i Förrädarna, det är ju ett tungt inslag i den förföljelsemani som plågat mig de gånger jag varit ond att någon kan VETA det, inte bara gissa eller misstänka. Men det hade kanske riskerat att stjälpa för snabbt åt något håll då. Och vissa förrädare verkar ju rejält stressade ändå.
Jag har sett BBCs version (dock inte hela sässongen), inte oväntat bättre än TV4 (det jag sett dvs. första avsnittet)
Där finns en skyddsmedaljong vissa nätter (känd eller okänd) och någon gång får de istället för käk rekrytera en från de goda. Så inte helt speciallös lek.

Men givetvis är läsa Buke det bästa.
Där de håriga inte kläs ut i människomasker. :D
 
Jag har sett BBCs version (dock inte hela sässongen), inte oväntat bättre än TV4 (det jag sett dvs. första avsnittet)
Där finns en skyddsmedaljong vissa nätter (känd eller okänd) och någon gång får de istället för käk rekrytera en från de goda. Så inte helt speciallös lek.

Men givetvis är läsa Buke det bästa.
Där de håriga inte kläs ut i människomasker. :D

Jag hade velat se nåt liknande bukes Robinson, där deltagarna blir tilldelade en alter ego och får gå in i olika roller. Tänk att få se tex Mi inte bara spela ond utan dessutom vara paow. :love:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 442
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 204
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 010
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 738
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp