Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Känner mig sjukt nördig som började lyssna på Harry Potter för att komma i stämning :rofl: Men mysigt att lyssna på och jag somnar avslappnad. :)
That’s the spirit!

För de som undrar om man måste vara HP-fan för att hänga med är svaret nej. Men kanske uppskattar de som gillar HP storyn lite mer.
 
Innan vi börjar spela VtM (Vampire the Masquerade) så lyssnar vi alltid på Sebastian

"för att komma i stämning"

Vilket egentligen betyder att Tekk (spelledaren) hittar på en massa sadistiska saker att terrorisera oss med och vi får PTSD -flashbacks från saker han gjort
 
Aha! Hade bara hört att det var ett nytt program men inte fattat att Förrädarna byggde på varulvslekskonceptet, då måste det absolut ses ju!
 
Jag är på väg hem från Belfast.

Det är möjligt att jag lägger ut själva leken redan i eftermiddag/kväll om jag har tråkigt på Heathrow, men lotterna kommer inte att lottas eller skickas ut förrän i morgon.

Jag har gått helt wild and crazy (det är ju smart eftersom jag sannolikt är ringrostig :rofl: ) så jag tänker att det kan vara bra om deltagarna hinner läsa igenom rollerna ordentligt så kan ev inkonsekvenser eller balansproblem justeras innan någon fått sin roll.
 
Jag är på väg hem från Belfast.

Det är möjligt att jag lägger ut själva leken redan i eftermiddag/kväll om jag har tråkigt på Heathrow, men lotterna kommer inte att lottas eller skickas ut förrän i morgon.

Jag har gått helt wild and crazy (det är ju smart eftersom jag sannolikt är ringrostig :rofl: ) så jag tänker att det kan vara bra om deltagarna hinner läsa igenom rollerna ordentligt så kan ev inkonsekvenser eller balansproblem justeras innan någon fått sin roll.
Vi är nog alla mer eller mindre ringrostiga nu :).
 
Jag är på väg hem från Belfast.

Det är möjligt att jag lägger ut själva leken redan i eftermiddag/kväll om jag har tråkigt på Heathrow, men lotterna kommer inte att lottas eller skickas ut förrän i morgon.

Jag har gått helt wild and crazy (det är ju smart eftersom jag sannolikt är ringrostig :rofl: ) så jag tänker att det kan vara bra om deltagarna hinner läsa igenom rollerna ordentligt så kan ev inkonsekvenser eller balansproblem justeras innan någon fått sin roll.


Måndagar kommer jag inte hinna vara inne på bukefalos som jag tidigare meddelat så jag hoppas att första DL blir tisdag isåfall.
 
Vad är det hetaste tipset för nybörjarspelare? 😍

Ta inte påhopp personligt, vi är egentligen vänner. Och ha kul!
Det hemlig skriver är viktigt, det finns en del som har blivit ledsna genom åren för att man har tagit saker personligt när det hör till leken eller om någon går allt för hårt eller personligt och missat var gränsen går.

Det är på skoj även om det kan bli hetsigt när man är mitt uppe i det hela.
 
LL: Myrten & Artline (hoppas jag😁)
1. heffaklumpen
2. QueenLilith
3. cirkus
4. hemlig
5. Ceta
6. bumpo
7. Hedinn
8. Islandshästryttare
9. Harrysen
10. Snurrfian
11. LenaH :)
12. Elo
13. Blacksmithfarm
14. Madalitso
15. Lobelia
Ok. Har inte varit inne på månader 🙈 hinner jag anmäla mig ? Såklart jag vill vara med ! 🤠
@Myrten?
 
LL: Myrten & Artline (hoppas jag😁)
1. heffaklumpen
2. QueenLilith
3. cirkus
4. hemlig
5. Ceta
6. bumpo
7. Hedinn
8. Islandshästryttare
9. Harrysen
10. Snurrfian
11. LenaH :)
12. Elo
13. Blacksmithfarm
14. Madalitso
15. Lobelia
16 qitis
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 706
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 393
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 502
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 185
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp