Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

LL: Myrten & Artline
1. heffaklumpen
2. QueenLilith
3. cirkus
4. hemlig
5. Ceta
6. bumpo
7. Hedinn
8. Islandshästryttare
9. Harrysen
10. Snurrfian
11. LenaH :)
12. Elo
13. Blacksmithfarm
14. Madalitso
15. Lobelia
16. qitis
17. @Sasse

NU börjar det snart, så sista chansen att anmäla!
 
Om det behövs en ersättare i nuvarande lek så är jag taggad på att leka. :)

Mår mycket bättre mentalt nu, tror det kommer göra skillnad på hur jag leker.
Synd att jag dog då, annars kunde du fått ersätta mig. Men man kanske kan ersätta nån i goda lyan också? :rofl:
 
Jag är på! Om leken startar tidigast på torsdag (DL1 på torsdag funkar) - annars får ni stryka mig :)


Så, ny lista!
LL:
1. hemlig
2. Heffaklumpen
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
 
Jag är på! Om leken startar tidigast på torsdag (DL1 på torsdag funkar) - annars får ni stryka mig :)


Så, ny lista!
LL:
1. hemlig
2. Heffaklumpen
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Jag är så ringrostig att jag inte ens kommer ihåg hur man tar bort citatet men behåller listan. Men jag är med!
 
Jag är så ringrostig att jag inte ens kommer ihåg hur man tar bort citatet men behåller listan. Men jag är med!
Tryck på de tre prickarna till höger i menyn ovanför skrivfältet, sedan på de två fyrkantiga parenteserna (de som ser ut så här [ ]). Sen är det bara att radera "QUOTE" saken.

Alternativt bara kopiera listan och klistra in i skrivfältet, det tycker jag går snabbast :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 947
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 707
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 638
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 376
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp