Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag är inte i skick för varken lek eller att vara LL just nu, ifall leken skulle bli full snabbt :)
 
1. Hedinn
2. Heffaklumpen
3. cirkus
4. Qitis
5. LenaH
6. QueenLilith
7. Elo
8.
9.
10.


Puttar upp tråden från sidan 3 och hoppar av då tiden troligen inte finns förrän runt sportlovet tyvärr. Kan möjligtvis hoppa in som LL med nån annan :).
 
1. Hedinn
2. Heffaklumpen
3. cirkus
4. Qitis
5. LenaH
6. QueenLilith
7. Elo
8. Yem
9. Klara
10.

Nuså, nu kan jag vara med och leka om det blir aktuellt.
Ja jag har tråkig (och ensam ) lördag och hela veckan som kommer,så vore kul om lek kunde starta :up:
 
1. Hedinn
2. Heffaklumpen
3. cirkus
4. Qitis
5. LenaH
6. QueenLilith
7. Elo
8. Yem
9. Klara
10.

Nuså, nu kan jag vara med och leka om det blir aktuellt.
@Hedinn hur har du med tid ? Tar bebis all tid eller kan du leka ? Du står fortfarande med som anmäld och det kanske inte stämmer insåg jag :love:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 582
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 361
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 468
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 102
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp