Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag kommer inte vara lika aktiv som tidigare och kommer de flesta kvällar inte kunna vara aktiv kring DL. och troligen knappt spela kvällstid alls... beror helt på schemat för mina prog-grupper etc ligger i mitt MMO.
Rösta gärna ut mig innan lördag ;)
 
Jag är inte på topp just nu så jag vet inte hur långt orken räcker. Kan nog vara med och leka ändå, men i så fall kan det hända att jag är mer frånvarande vissa dagar. Annars är det helt ok om ni tar bort mig :)
 
Jag vill leka mer, så jag tar mig friheten att starta en ny lista. Hoppas att fler mer vill vara med, annars blir det lite ensamt :laugh:


LL:

1. Heffaklumpen
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 
Jag kan vara med om ni har svårt att få ihop folk, får hem ny häst denna helgen, så kommer ha begränsad med tid, men tänker typ när jag har rast på jobbet och så brukar jag ändå slö surfa så :)
 
Jag vill leka mer, så jag tar mig friheten att starta en ny lista. Hoppas att fler mer vill vara med, annars blir det lite ensamt :laugh:


LL:

1. Heffaklumpen
2 qitis
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Självklart med 🤠
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 891
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 497
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 535
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 278
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp