Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

LL: Islandshästryttare ?+ Sidekicks? Kilauea

1. Harrysen
2. Heffaklumpen
3. Qitis
4. Lena
5. Gabby_Ossi
6. Blacksmithfarm
7. Cirkus
8. @Niyama
9.
10.
11.
12.
13.
14.
 
IMG_5934.jpeg
LL: Islandshästryttare ?+ Sidekicks? Kilauea

1. Harrysen
2. Heffaklumpen
3. Qitis
4. Lena
5. Gabby_Ossi
6. Blacksmithfarm
7. Cirkus
8. @Niyama
9.
10.
11.
12.
13.
14.
Jag vill flagga för att jag inte bara börjar jobba på halvtid imorgon utan även att fölningssäsongen är här 🤠. Kan leka ändå såklart men kanske inte fullt lika ivrigt som när jag är sjukskriven från jobb och inte har fölningar runt knuten.
 
LL: Islandshästryttare ?+ Sidekicks? Kilauea

1. Harrysen
2. Heffaklumpen
3. Qitis
4. Lena
5. Gabby_Ossi
6. Blacksmithfarm
7. Cirkus
8. Niyama (om start omgående typ 2/5 eller från nästa helg)
9.
10.
11.
12.
13.
14.
 
Ojoj, har inte varit inne här på hundra år känns det som...
Jag vill leka! Och har typ tid. Om inte annat kan jag behöva lite distraktion från verkliga livet som suger för närvarande:down:
Såå, leka? :bump:


Anmälningslistan

LL:Islandshästryttare ?+ Sidekicks? Kilauea

1. Harrysen
2. Heffaklumpen
3. Qitis
4. Lena
5. Gabby_Ossi
6. Blacksmithfarm
7. Cirkus
8. Niyama (om start omgående typ 2/5 eller från nästa helg)
9.
10.
11.
12.
13.
14.
Gilla Citera Svara
 
LL:Islandshästryttare ?+ Sidekicks? Kilauea

1. Harrysen
2. Heffaklumpen
3. Qitis
4. Lena
5. Gabby_Ossi
6. Blacksmithfarm
7. Cirkus
8. Niyama (om start omgående typ 2/5 eller från nästa helg)
9. Idahoe
10.
11.
12.
13.
14.


Hur många vill ni ha för lek LL? Finns det några vi borde tagga som inte redan tackat nej?
 
.


Hur många vill ni ha för lek LL? Finns det några vi borde tagga som inte redan tackat nej?


Bra fråga jag har aldrig lagt upp en lek på egen hand så jag vet inte riktigt vad som är ett minimum antal som är bra. Sen behöver jag någon mer som LL då jag inte har möjlighet att alltid vara inne på bukefalos på dagtid och därmed ej har möjlighet att göra dagdl uppdateringar alla dagar. @heffaklumpen skulle du vara sugen på att vara sidekick till mig?
 
Bra fråga jag har aldrig lagt upp en lek på egen hand så jag vet inte riktigt vad som är ett minimum antal som är bra. Sen behöver jag någon mer som LL då jag inte har möjlighet att alltid vara inne på bukefalos på dagtid och därmed ej har möjlighet att göra dagdl uppdateringar alla dagar.
12 brukar vara bra tycker jag. Men man kan ju göra en kortare lek också med färre deltagare om vi är för få :)

Kanske finns det någon gammal räv som inte har tid att leka riktigt men som kunde tänka sig att LL:a med dig?
 
12 brukar vara bra tycker jag. Men man kan ju göra en kortare lek också med färre deltagare om vi är för få :)

Kanske finns det någon gammal räv som inte har tid att leka riktigt men som kunde tänka sig att LL:a med dig?


Tack tagga gärna några gamla rävar i de här sammanhangen jag har inte koll på dessa lekarna bakåt i tiden och vem som räknas som gammal räv 😄 Står gärna för ett roligt tema den biten tycker jag är jätterolig och kan ta de flesta nattdl.
 
Tack tagga gärna några gamla rävar i de här sammanhangen jag har inte koll på dessa lekarna bakåt i tiden och vem som räknas som gammal räv 😄 Står gärna för ett roligt tema den biten tycker jag är jätterolig och kan ta de flesta nattdl.
Tips brukar vara att kolla vilka som har flest inlägg här i anmälningstråden 😂 ingen aning vilka som fortfarande hänger här något längre, men bara tagga på du 😊
 
Bra fråga jag har aldrig lagt upp en lek på egen hand så jag vet inte riktigt vad som är ett minimum antal som är bra. Sen behöver jag någon mer som LL då jag inte har möjlighet att alltid vara inne på bukefalos på dagtid och därmed ej har möjlighet att göra dagdl uppdateringar alla dagar. @heffaklumpen skulle du vara sugen på att vara sidekick till mig?
Absolut! Jag skrev mitt sista prov igår, vilket innebär att jag är helt klar med gymnasiet nu 🥳 (japp, jag är lite kaxig och förutsätter att jag blir godkänd på alla prov :D)

Med andra ord så borde jag typ ha oändligt med tid för lek nu. Så jag kan vara sidekick till dig om inte @Kilauea vill?
Eller om det finns någon annan som inte riktigt har tid att leka själv, men har tid att LLa.
Tänker att i så fall kanske det är bättre att jag är deltagare så att vi blir tillräckligt många för att leken ska kunna starta.
Med andra ord: placera in mig där det behövs - LL-sidekick eller deltagare :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 309
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 168
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 966
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 643
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp