ond fe och prästen tycker jag är/verkar roligaKom gärna med önskemål om roller ni vill ha med, eller roller ni absolut inte vill ha med![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ond fe och prästen tycker jag är/verkar roligaKom gärna med önskemål om roller ni vill ha med, eller roller ni absolut inte vill ha med![]()
Kom gärna med önskemål om roller ni vill ha med, eller roller ni absolut inte vill ha med![]()
Inte en massa twistande, det slår knut på min gamla hjärnaKom gärna med önskemål om roller ni vill ha med, eller roller ni absolut inte vill ha med![]()
Inga omvandlingar eller förhäxningar
Ingen dold rollista![]()
10 är ju minimum men önskvärt är väl i alla fall 12. Många är ju upptagna nu midsommar så jag antar att det blir tidigast söndag, jag kan starta när som helst.@Niyama Hur många deltagare vill du ha innan du startar?
När startar du tidigast (förutsatt tillräckligt många deltagare)? Söndag?
ingen har skrivit upp mig..Önskar man så deltar man ?Även @Mirtai
vi som aldrig varit med som LL som gärna vill veta hur det går till att LL:a, så precis som det låter vi praktiserar i bakgrunden och får vägledning av de som kanVad var praolistan för nåt?
Det är väl för de som vill testa att hänga på och vara LL med någon Medhjälpare/sidekick/prao... Tror jag...Vad var praolistan för nåt?
Räcker upp handen!Jaha, nån får jättegärna hänga på mig. Det är kul att ha nån att diskutera leken med.