Finns tyvärr varken tid eller motivation. Försöker balansera livet i övrigt såhär i höstdepptider
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan inte hålla en högre nivå än senast tyvärr och det räcker inte.
Jag är skadad, så ingen träning el annat den här veckan för mig![]()
Jag tror det är kört ikväll. Jag ska ut och käka middag. Men eftersom det redan är elva anmälda känns det inte omöjligt att starta under morgondagen. Om det passar er deltagare? @Artline och jag har diskuterat start och jag har absolut för mig att hon var flexibel.
En annan sak vi diskuterat (nu är det dags för avdelning tyck till) är att lägga 1,5 speldyg under ett kalenderdygn. Om leken startar imorgon (t ex) har man DL1 onsdag dag och natt-DL1 någon/några timmar därefter. Sedan DL2 "vanlig" tid på onsdag kväll, alltså då man egentligen brukar ha DL1. Därefter flyter leken på i vanligt tempo. Tanken med chock-inledning är att få mer fart i leken direkt.
Vad tror ni?
Kan man (nu är jag på hal is och diskuterar saker som vi inte pratat om i LL-nästet) med ett sådant upplägg utesluta natt-DL1? Inget käk, ingen sia mm. Två lyncher under samma dygn och sen går leken som vanligt? Tanken bara slog mig...
För övrigt har vi tänkt ha goda lyan, men diskuterat om den ska fungera lite annorlunda![]()
Funkar inte så bra för mig, jag jobbar ca 15-23 och hinner inte med det andra DL:et då. Annars lät det spännande
(edit, raderade ett utkast som hängt kvar...)
Jag har svårt med dl dagtid. Kan inte leka från jobbet speciellt bra.
Välkommen!LL: Artline & Myrten
Tema:
I god LL-diktaturanda har vi dock skippat den utlovade diskussionen om tema och har istället nöjet att bjuda in er till (allt som skrivs nedan är egentligen på engelska, men jag orkar inte):
HALLOWEENBAL PÅ DOWNTON ABBEY
Med anledning av Mrs och Mr Aldridges hemkomst från Amerika.
Välkomna!
Lady Mary Crawley
Lady Cora Crawley, grevinna av Grantham
P.S. Även deltagare utan koll på temat välkomnas D.S.
Lekstart: Typ snart
1.anmäler mig på stört!!!!LL påpekade så jaja quarter4ever
2.Lobelia
3. Lenis
4. Blacksmithfarm
5. cirkus
6. Habina
7. Snurrfian
8. bollen__
9. Klara
10. Mirtai
11. FiaM
12. Paddington
13. Gabby_Ossi
14 Ferrari
15.@Ileo
16.
Jag skulle också vilja vara med och leka, måste dock varna om att jag aldrig gjort det förut och sannolikt inte kommer vara till så stor hjälp till den sidan jag hamnar på![]()
Tack!Välkommen!Jätteskoj med nya deltagare!
![]()
LL: Artline & Myrten
Tema:
I god LL-diktaturanda har vi dock skippat den utlovade diskussionen om tema och har istället nöjet att bjuda in er till (allt som skrivs nedan är egentligen på engelska, men jag orkar inte):
Välkomna!
Lady Mary Crawley
2.Lobelia
3. Lenis
4. Blacksmithfarm
5. cirkus
6. Habina
7. Snurrfian
8. bollen__
9. Klara
10. Mirtai
11. FiaM
12. Paddington
13. Gabby_Ossi
14 Ferrari
15.@Ileo
16.
Jag skulle också vilja vara med och leka, måste dock varna om att jag aldrig gjort det förut och sannolikt inte kommer vara till så stor hjälp till den sidan jag hamnar på![]()
Hej och välkommenJag skulle också vilja vara med och leka, måste dock varna om att jag aldrig gjort det förut och sannolikt inte kommer vara till så stor hjälp till den sidan jag hamnar på![]()
Var med på min första för ett litet tag sen, svårt! Men mycket kulLL: Artline & Myrten
Tema:
Välkomna!
Lady Mary Crawley
2.Lobelia
3. Lenis
4. Blacksmithfarm
5. cirkus
6. Habina
7. Snurrfian
8. bollen__
9. Klara
10. Mirtai
11. FiaM
12. Paddington
13. Gabby_Ossi
14 Ferrari
15.@Ileo
16.