*barnförbjudet*Jag sitter på toa och katten sover i mina byxorHur ska jag kunna väcka prinsessan?
![]()
är det det som kallas
kussimurran?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*barnförbjudet*Jag sitter på toa och katten sover i mina byxorHur ska jag kunna väcka prinsessan?
![]()
... Det var nya smeknamn på vagina och klitoris som jag inte har hört förut*barnförbjudet*
är det det som kallas
kussimurran?
![]()
du fattar ju preciiiiisFast vaginan kallas ju pussy på engelska, och det är ju en kattOch klitoris är väl alla flickors prinsessa?
Låter som utmärkta smeknamn![]()
hm var det inte du som sa nåt om bildbevis ?Obs gott folk! Det var inte den katten som var i mina byxorOch det var inte den prinsessan som sov!
![]()
Klicka på egen riskhm var det inte du som sa nåt om bildbevis ?
" Ifall ingen tror på mig så har jag bild bevis"
jag tror att kan vi bara hitta två till idag så kan nog leken komma igång omgående - el vad säger du @Gabby_Ossi ?Hur ser tidsplanen ut? Nu är det ju nästan helg och då har jag lite tid (även om jag måste skriva min) artikel. Klart. Nu. Nästa vecka lär bli fullsmockad men jag är lite lugnare nu än för en vecka sen efter att en av de presentationer som låg i pipeline är klar och jag generellt har bättre koll.
jag tror att kan vi bara hitta två till idag så kan nog leken komma igång omgående - el vad säger du @Gabby_Ossi ?
Ok, jag är på!Får vi ihop tillräckligt kan jag få upp leken ikväll!![]()