Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här med åskådarlya- ska det vara med i leken o vad innebär det? Undrar den lata som kanske inte orkar med en lek där jag ska hålla reda på en massa annat utöver de vanliga rollerna :angel:

Det här med åskådarlya- ska det vara med i leken o vad innebär det? Undrar den lata som kanske inte orkar med en lek där jag ska hålla reda på en massa annat utöver de vanliga rollerna :angel:
Åskådarlyan är utanför leken. Det är en konversation skapad av användare som inte kan eller vill delta i den aktuella leken men vill följa och diskutera den.

Men som inte påverkar leken alls? Ja då är det ju inget nytt. :)

Jag tänkte ha nån åskådarlya som funkar ungefär som i förra leken, dvs döda goda som har någon uppgift. Men det har ingenting att göra med de som inte deltar alls utan bara diskuterar leken. Och vill ni inte ha det så kan jag lika gärna skippa det.

Jag tänkte ha nån åskådarlya som funkar ungefär som i förra leken, dvs döda goda som har någon uppgift. Men det har ingenting att göra med de som inte deltar alls utan bara diskuterar leken. Och vill ni inte ha det så kan jag lika gärna skippa det.

Gör precis som du känner tycker jag :) Så länge åskådarlyan med döda inte har en himla massa aktiviteter av olika slag för sig är jag gärna på oavsett. Det är när det blir för mycket twister det är för mkt för min del att hålla i huvudet, jag får svårt att teoria då med nuvarande ständiga sömnbrist :o o då är det bättre att lämna över till de med skarp hjärna :angel:

fortsätter vidare :p ( nä jag är inte aaaallls leksugen:angel: )
@Klara kanske också har ledigt i mellandagarna? :)
@Sookie ? Vill du pröva att leka igen? :)
@Mistimed ( shit innan jag fattade att detta borde vara Cajsa_Lundblad!:eek: - ulvigt indeed :cautious::p)
@Killaloe ? Visst vill du väl vara med igen? :)
@glömmerallt vill bara att du ska veta att vi inte glömt dig - du leker om och när du kan , vill och orkar:heart

sådär
hoppas på att det ska räcka för att få ihop en lek :D
Har jag inte taggat någon så är det inte illa ment- och nya är ALLTID välkomna att delta- våga att pröva tycker jag- det är KUL! :banana:

sedan mtp nyår så har jag ett förslag redan nu att vi antingen har tidig dagDL - alternativt hoppar över nyårsafton - de flesta lär ju vara upptagna med gäster eller att vara gäst själv så kan vara bra att lite halvt bestämma i förväg hur man ska göra om leken drar igång innan nyårsafton tänkte jag? Alternativt är det bra att ha lekstart så att första DL inträffar på nyårsdagen :D

God fortsättning på er alla :)

fortsätter vidare :p ( nä jag är inte aaaallls leksugen:angel: )
@Klara kanske också har ledigt i mellandagarna? :)
@Sookie ? Vill du pröva att leka igen? :)
@Mistimed ( shit innan jag fattade att detta borde vara Cajsa_Lundblad!:eek: - ulvigt indeed :cautious::p)
@Killaloe ? Visst vill du väl vara med igen? :)
@glömmerallt vill bara att du ska veta att vi inte glömt dig - du leker om och när du kan , vill och orkar:heart

sådär
hoppas på att det ska räcka för att få ihop en lek :D
Har jag inte taggat någon så är det inte illa ment- och nya är ALLTID välkomna att delta- våga att pröva tycker jag- det är KUL! :banana:

sedan mtp nyår så har jag ett förslag redan nu att vi antingen har tidig dagDL - alternativt hoppar över nyårsafton - de flesta lär ju vara upptagna med gäster eller att vara gäst själv så kan vara bra att lite halvt bestämma i förväg hur man ska göra om leken drar igång innan nyårsafton tänkte jag? Alternativt är det bra att ha lekstart så att första DL inträffar på nyårsdagen :D

God fortsättning på er alla :)

Det ulvigaste av allt är nog att du ändå lyckades stava mitt gamla namn fel. :cautious: :D
Jag kom på till slut att jag kanske borde sluta ha mitt faktiska namn som användarnamn, men jag har ingen fantasi så det fick bli ett gammalt användarnamn istället. :p

Jaaag kan nog vara med faktiskt. Men med en parantes att jag inte kommer hinna skriva några stora teoriinlägg som jag brukar - oavsett vilken sida jag hamnar på. :p

1. cirkus
2. Lenin
3. Mammas
4. quarter4ever
5. Gabby_Ossi
6. Mistimed

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 842
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka