Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill men hinner inte. Är gärna med i åskådarlyan iställetMen vad fasen, en jäkla massa gluttare men ingen som vill leka![]()
Åskådarlyan är utanför leken. Det är en konversation skapad av användare som inte kan eller vill delta i den aktuella leken men vill följa och diskutera den.Det här med åskådarlya- ska det vara med i leken o vad innebär det? Undrar den lata som kanske inte orkar med en lek där jag ska hålla reda på en massa annat utöver de vanliga rollerna![]()
Åskådarlyan är utanför leken. Det är en konversation skapad av användare som inte kan eller vill delta i den aktuella leken men vill följa och diskutera den.
Men som inte påverkar leken alls? Ja då är det ju inget nytt.![]()
Jag tänkte ha nån åskådarlya som funkar ungefär som i förra leken, dvs döda goda som har någon uppgift. Men det har ingenting att göra med de som inte deltar alls utan bara diskuterar leken. Och vill ni inte ha det så kan jag lika gärna skippa det.
fortsätter vidare( nä jag är inte aaaallls leksugen
)
@Klara kanske också har ledigt i mellandagarna?
@Sookie ? Vill du pröva att leka igen?
@Mistimed ( shit innan jag fattade att detta borde vara Cajsa_Lundblad!- ulvigt indeed
)
@Killaloe ? Visst vill du väl vara med igen?
@glömmerallt vill bara att du ska veta att vi inte glömt dig - du leker om och när du kan , vill och orkar
sådär
hoppas på att det ska räcka för att få ihop en lek
Har jag inte taggat någon så är det inte illa ment- och nya är ALLTID välkomna att delta- våga att pröva tycker jag- det är KUL!
sedan mtp nyår så har jag ett förslag redan nu att vi antingen har tidig dagDL - alternativt hoppar över nyårsafton - de flesta lär ju vara upptagna med gäster eller att vara gäst själv så kan vara bra att lite halvt bestämma i förväg hur man ska göra om leken drar igång innan nyårsafton tänkte jag? Alternativt är det bra att ha lekstart så att första DL inträffar på nyårsdagen
God fortsättning på er alla![]()
oh oh sorryDet ulvigaste av allt är nog att du ändå lyckades stava mitt gamla namn fel.![]()
![]()
haha1. cirkus
2. Lenin
3. Mammas
4. quarter4ever
5. Gabby_Ossi
6. Mistimed
7. Snurrfian
Jag borde sitta vid datorn och skriva både PM och hemtenta så ulvlek kanske gör att jag sitter mer vid datorn...![]()
det är ju bara att skriva att om leken startar senare än XX/XX-16 så kan jag inte vara medJag kan preliminär anmäla mig, men om lekstarten drar ut på tiden måste jag hoppa av tyvärr.