Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, det finns hopp om Monstermoms återkomst alltså?! Jag trodde inte att du skulle nappa men tänkte att tjatar man tillräckligt länge så![]()
Skönt att det inte hänt dig något iallafallAlltså förlåt, förlåt förlåt men jag har haft något strul med buke kunde inte logga in. Fick fina @Ninnurur att pm:a @Gunnar för att försök lösa vd det nu var som strulade så jag inte kunde logga in.Jag lovar och svär att inte vara med i nån mer lek innan jag har en sjukt stabil dator inte får för sig att bråka med mig. Återigen förlåt!
*görmmer mig under en sten*
Yaas! Heja onda!Skönt att det inte hänt dig något iallafall
(Och vi vann!![]()
)
Alltså förlåt, förlåt förlåt men jag har haft något strul med buke kunde inte logga in. Fick fina @Ninnurur att pm:a @Gunnar för att försök lösa vd det nu var som strulade så jag inte kunde logga in.Jag lovar och svär att inte vara med i nån mer lek innan jag har en sjukt stabil dator inte får för sig att bråka med mig. Återigen förlåt!
*görmmer mig under en sten*
Yaas! Heja onda!
Nä, inte mer än att jag klättrat på väggarna av bukeabstinens och att jag skämts över att jag bara försvann men jag kunde verkligen inte logga in. Inte på mobilen, inte på plattan, inte på päronens mobiler eller kompisars mobiler och jag VET att jag skrev rätt lösenord. Gissa frustrationen när jag blev utslängd när jag skrivit värsta långa teori/röstinlägget och sen inte kunde logga in igen.
Jag erbjöd mig som sag, men avstår du en spelare vägrar att leka utan att ha mig på ignore. Har inte medspelarna mer respekt än att de kan pausa ignore en vecka så får det vara.Någon som kan tänka sig att hoppa in som ersättare i nuvarande leken? Första lynch har inte varit än.
Är gärna med i en åskådarlya i nästa lek![]()
Jag hakar gärna på om det finns plats! Har inte tid att leka men läser jämt lekarna.Är gärna med i en åskådarlya i nästa lek![]()