Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså förlåt, förlåt förlåt men jag har haft något strul med buke kunde inte logga in. Fick fina @Ninnurur att pm:a @Gunnar för att försök lösa vd det nu var som strulade så jag inte kunde logga in.Jag lovar och svär att inte vara med i nån mer lek innan jag har en sjukt stabil dator inte får för sig att bråka med mig. Återigen förlåt!

*görmmer mig under en sten*

Alltså förlåt, förlåt förlåt men jag har haft något strul med buke kunde inte logga in. Fick fina @Ninnurur att pm:a @Gunnar för att försök lösa vd det nu var som strulade så jag inte kunde logga in.Jag lovar och svär att inte vara med i nån mer lek innan jag har en sjukt stabil dator inte får för sig att bråka med mig. Återigen förlåt!

Skönt att det inte hänt dig något iallafall :)
(Och vi vann! ;) :p )

Skönt att det inte hänt dig något iallafall :)
(Och vi vann! ;) :p )
Yaas! Heja onda! :D

Nä, inte mer än att jag klättrat på väggarna av bukeabstinens och att jag skämts över att jag bara försvann men jag kunde verkligen inte logga in. Inte på mobilen, inte på plattan, inte på päronens mobiler eller kompisars mobiler och jag VET att jag skrev rätt lösenord. Gissa frustrationen när jag blev utslängd när jag skrivit värsta långa teori/röstinlägget och sen inte kunde logga in igen.

Skönt att det bara var teknikstrul!

Yaas! Heja onda! :D

Nä, inte mer än att jag klättrat på väggarna av bukeabstinens och att jag skämts över att jag bara försvann men jag kunde verkligen inte logga in. Inte på mobilen, inte på plattan, inte på päronens mobiler eller kompisars mobiler och jag VET att jag skrev rätt lösenord. Gissa frustrationen när jag blev utslängd när jag skrivit värsta långa teori/röstinlägget och sen inte kunde logga in igen.

Jag tyckte det var konstigt för du kom ju in och sa hej på morgonen där innan du bara gick upp i rök. Men du är tydligen den jag behöver för att vinna som ond :P två gånger har jag haft dig i mitt lag och båda gångerna har onda sidan vunnit :D

Någon som kan tänka sig att hoppa in som ersättare i nuvarande leken? Första lynch har inte varit än.
Jag erbjöd mig som sag, men avstår du en spelare vägrar att leka utan att ha mig på ignore. Har inte medspelarna mer respekt än att de kan pausa ignore en vecka så får det vara.

Jag föreslår det som en regel (som i och för sig inte borde behövas) i framtiden, att man inte får ha medspelarna på ignore alltså.

147628395661363600_resized.png

God Jul!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 920
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 842
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hjälp
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4

Hund, Katt, Andra Djur