Eftersom nu
@lillstumpan verkar så väldigt peppad på det så får vi väl ta och hålla en lek någon gång, men vi behöver nog minst ett par dagar till för att få koll på rollistan och för att hinna tänka igenom alla implikationer av en ny specialroll som kanske ska vara med. Och om någon annan vill köra före så är det naturligtvis fritt fram.
(Och q, om nu jag skulle köra en lek så får du faktiskt inte komma med en massa dumma idéer om lekpaus,

vad vore ulvlek utan
@min onda tvilling ?

)
och till alla andra
Jag hade en otroligt dålig helg av olika anledningar därav mina inlägg i leken senast
som jag skrev då
Det ligger HELT på mig att jag tar vid mig mer än man "ska"
Det handlar om oro för framtiden ( ekonomi bla ) och att kanske behöva vara tvungen att sälja i princip alla hästarna för att kunna bo kvar samt dåligt självförtroende efter att ånyå inte fått ett jobb jag varit kallad på intrevju till, man känner sig rätt värdelös när det hänt ett par ggr )
Så i det stora hela så tyckte jag väldigt synd om mig själv och gick ner mig i offerkoftaträsket

Jag uppskattar alla inlägg som har gjorts från många av er ( lektråden var låst så kunde inte svara i den tyvärr!)
Er omtanke värmer
Det känns lite bättre redan idag

Hoppas så att det löser sig ffa med ett jobb i det närmaste - det skulle lösa massor av mina bekymmer
Jag vill med detta säga att jag inte är ledsen på någon alls för vad som skrevs i leken ( om det nu är någon som tror det )
Man får ABSOLUT skriva vad man tycker , och man ska inte känna att man ska behöva tassa på tå för att jag ev ska ta illa upp
Jag har rätt högt i tak själv när det gäller att retas etc ( eller hur
@LenaH tex mfl

) och jag tycker ju att det är sååå kul !!!!!
Så helt enkelt hade jag mycket dåliga dagar fredag-söndag och har efter en dags sömn landat lite igen och känner mig mest dum som ens kände som jag gjorde
så jag tog en hela 24 tim lekpaus (

) och hoppas att jag är tillbaka till sans och förnuft igen