Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: förmodligen @Madalitso och @Derring-Do, om ingen annan vill?

1. Habina
2. @quarter4ever :angel::o;)
3. Hedinn (de kommande helgerna är det bara ena dagen jag har dåligt med tid, så borde funka bra :D)
4. Illiana (Aka Mumorsan)
5. Snurrfian Den här veckan har jag gott om tid, nästa vecka och framåt har jag antagligen bara tid på kvällarna. :D
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

1. Habina
2. quarter4ever :angel::o;)
3. Hedinn (de kommande helgerna är det bara ena dagen jag har dåligt med tid, så borde funka bra :D)
5. Snurrfian Den här veckan har jag gott om tid, nästa vecka och framåt har jag antagligen bara tid på kvällarna. :D
6. hemlig (om det blir denna vecka varnar jag för låg aktivitet onsdag-fredag dock)
7.
8.
9.
10.
11.
12.

@Madalitso och @Derring-Do , vad kommer ni ha för roller? Alltså inte exakt men kommer det vara massa superspecialroller eller lite mer basic?

Det är väl inget kul om vi berättar det på förhand? ;)

vi behöver nog minst ett par dagar till för att få koll på rollistan och för att hinna tänka igenom alla implikationer av en ny specialroll som kanske ska vara med.

Detta inlägg kanske kan ge dig en svag aning dock :p

Jag tolkar Niyama att hon undrar om det är vanliga och okomplicerade roller eller om det är svåra, luriga roller som tänker lite tankeverksamhet och många twister?

Jag är sugen på att vara med men jag hinner inte :(

Jag tolkar Niyama att hon undrar om det är vanliga och okomplicerade roller eller om det är svåra, luriga roller som tänker lite tankeverksamhet och många twister?

Det kan nog komma att behövas lite tankeverksamhet, men ni kanske ska fråga @Derring-Do om det istället, som varit med i fler ulvlekar och kanske kan avgöra bättre :)

Ja, kanske främst twister och många specialroller med mycket information. Tankeverksamhet tycker jag nog att enklare lekar kräver mer av, med mindre information i omlopp behöver man helt enkelt spela bättre.

LL: förmodligen @Madalitso och @Derring-Do, om ingen annan vill?

1. Habina
2. @quarter4ever :angel::o;)
6. hemlig (om det blir denna vecka varnar jag för låg aktivitet onsdag-fredag dock)
7. @fio
8.
9.
10.
11.
12.

Eftersom nu @lillstumpan verkar så väldigt peppad på det så får vi väl ta och hålla en lek någon gång, men vi behöver nog minst ett par dagar till för att få koll på rollistan och för att hinna tänka igenom alla implikationer av en ny specialroll som kanske ska vara med. Och om någon annan vill köra före så är det naturligtvis fritt fram.

(Och q, om nu jag skulle köra en lek så får du faktiskt inte komma med en massa dumma idéer om lekpaus, :mad: vad vore ulvlek utan @min onda tvilling ?:love:)
och till alla andra

Jag hade en otroligt dålig helg av olika anledningar därav mina inlägg i leken senast
som jag skrev då
Det ligger HELT på mig att jag tar vid mig mer än man "ska"
Det handlar om oro för framtiden ( ekonomi bla ) och att kanske behöva vara tvungen att sälja i princip alla hästarna för att kunna bo kvar samt dåligt självförtroende efter att ånyå inte fått ett jobb jag varit kallad på intrevju till, man känner sig rätt värdelös när det hänt ett par ggr )
Så i det stora hela så tyckte jag väldigt synd om mig själv och gick ner mig i offerkoftaträsket :o
Jag uppskattar alla inlägg som har gjorts från många av er ( lektråden var låst så kunde inte svara i den tyvärr!)
Er omtanke värmer :heart

Det känns lite bättre redan idag :)
Hoppas så att det löser sig ffa med ett jobb i det närmaste - det skulle lösa massor av mina bekymmer

Jag vill med detta säga att jag inte är ledsen på någon alls för vad som skrevs i leken ( om det nu är någon som tror det )
Man får ABSOLUT skriva vad man tycker , och man ska inte känna att man ska behöva tassa på tå för att jag ev ska ta illa upp
Jag har rätt högt i tak själv när det gäller att retas etc ( eller hur @LenaH tex mfl ;):p ) och jag tycker ju att det är sååå kul !!!!!:D

Så helt enkelt hade jag mycket dåliga dagar fredag-söndag och har efter en dags sömn landat lite igen och känner mig mest dum som ens kände som jag gjorde

så jag tog en hela 24 tim lekpaus (:cool: ) och hoppas att jag är tillbaka till sans och förnuft igen :idea::angel:

Ja, kanske främst twister och många specialroller med mycket information. Tankeverksamhet tycker jag nog att enklare lekar kräver mer av, med mindre information i omlopp behöver man helt enkelt spela bättre.
Tanken är att det ska komma med en lite udda roll, annars mest ganska vanliga. Jag föredrar flera lite svagare specialroller framför ett fåtal starka, så det är vad jag satsar mot (så får vi se om jag lyckas :cautious:). Jag kan iallafall garantera att det inte blir några plötsliga omvandlingar av tvillingar, det är inte min grej. :D

Skönt du är tillbaka, hade känts tomt utan dig. :) Även om det inte är just det där med sans och förnuft jag hade saknat mest. :angel:;)
:D
:love:
du får för min del gääärna ha med en tvilling som blir omvandlad- har väl sällan haft så kul i nån lek som då ( fast också mycket mycket dåligt samvete :o ) det kan i konkurrens med när jag var tvilling med mig själv (:D) vara bland det roligaste i lekväg för mig personligen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 189
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 758
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 843
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 019
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?
  • Akvarietråden V