Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har typ skrivit ihop det mesta, återstår en granskning, så vi borde snart kunna få upp leken, men efter att ha tittat på det tror jag det vore bra med en trettonde deltagare om vi ska få en vettig balans. (Annars kanske vi måste ta bort vår favoritroll)

@Niyama har du ändrat dig och vill vara med? Eller har du kanske lust att slänga ett öga på röran av roller vi har satt ihop istället och ge en åsikt?

Jag är sugen. Om du garanterar inga omvandlingar.

Kan ju dock kika på den ändå om ingen annan är här, du skulle ju inte ha dold rollista och rollerna är ju inte utdelade innan då.

LLS: @the great doers

1. Habina
2. quarter4ever
3. Hedinn (de kommande helgerna är det bara ena dagen jag har dåligt med tid, så borde funka bra :D)
4. Illiana (Aka Mumorsan)
5. Snurrfian Den här veckan har jag gott om tid, nästa vecka och framåt har jag antagligen bara tid på kvällarna. :D
6. hemlig (om det blir denna vecka varnar jag för låg aktivitet onsdag-fredag dock)
7. fio
8. Niyama (om leken startar idag torsdag och DL är tidigast 21 på söndag)
9. cirkus - kan bara vara med om leken startar jättesnart
10. @LenaH om DL är senast kl 21
11. Ferrari
12. @Gabby_Ossi om leken startar fort !
13.
14

Jag kommer lägga upp leken i em/kväll, med första DL på fredag. Det vore kul om någon/några till vill vara med, men annars plockar jag helt enkelt bort @syrrans favoritroll och slänger upp leken när hon inte är hemma, så löser det sig ändå. :sneaky::idea:

Jag förvarnar redan nu att jag måste rösta tidigt på fredag förväg kvällen ska jag på skaldjursbuffe med goda vänner. :)

Äh. Va tusan... Ni måste ju få ha med alla roller ni vill!;):angel:

Det är söndagen som kan ställa till det för mig då jag har noll tid efter lunch fram till efter 23 (med undantag av rasten på jobbet, då kanske jag hinner in). Men lever jag fortfarande då så får jag slänga iväg en tidig röst :)

1. Habina
2. quarter4ever
3. Hedinn (de kommande helgerna är det bara ena dagen jag har dåligt med tid, så borde funka bra :D)
5. Snurrfian Den här veckan har jag gott om tid, nästa vecka och framåt har jag antagligen bara tid på kvällarna. :D
6. hemlig (om det blir denna vecka varnar jag för låg aktivitet onsdag-fredag dock)
7. fio
10. @LenaH om DL är senast kl 21
11. Ferrari
13 Blacksmithfarm
14

Om någon skriver upp mig på listan så kan jag vara med. Vill dock förvarna att det endast kommer att bli mobilspel för min del så det kommer inte bli några romaner till motiveringar härifrån!

1. Habina
2. quarter4ever
7. fio
10. LenaH
11. Ferrari
13 Blacksmithfarm
14. @ArneWeise

Bra BSF!! Det är rätta takter !:up:
Och så har vi en anonym som vill vara med :Dkul!:)
Hänger du med @Derring-Do ? 14 anmälda so far !

1. Habina
2. quarter4ever
7. fio
10. LenaH
11. Ferrari
13 Blacksmithfarm
14. @ArneWeise

Bra BSF!! Det är rätta takter !:up:
Och så har vi en anonym som vill vara med :Dkul!:)
Hänger du med @Derring-Do ? 14 anmälda so far !
Självklart hänger jag med, har sagt till @min slav att hon ska lotta rollerna så fort hon kommer hem från skolan, så lägger jag upp leken när hon är klar med det och jag också hunnit hem. Om fler vill hoppa på så går det bra fram tills dess.
Första DL blir på fredag kl 21.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 216
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 769
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 853
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 022
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår