Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon som vill vara LL?

@Lobelia - Har du tid/Vill du ha sagan om ringen - leken nu?

Spån?! Du vet väl att halm är bättre? Det är enklare att få svansarna rena då - till utställningen :up: :p

Det är längre fram i höst nu... :p

Jag jobbar nätter nästa vecka så det skulle passa ganska bra för mig att vara LL då om ingen annan vill?
Jag tror inte mitt tema riktigt passar för dubbelnick, det blir tillräckligt rörigt när alla ska leva sig in i sina roller ändå ;)

Så helt ok att du kör :)

LL:
1. Paow
2.
3.
4.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Asså ja tänker då va me, fast alla lixom ba tagga mej när dom säger dumma saker. Ja e faktiskt mer än ba ett par tuttar (jävligt snygga!). Så de så!

Någon som vill vara LL?

@Lobelia - Har du tid/Vill du ha sagan om ringen - leken nu?

Spån?! Du vet väl att halm är bättre? Det är enklare att få svansarna rena då - till utställningen :up: :p

Det är längre fram i höst nu... :p

Jag jobbar nätter nästa vecka så det skulle passa ganska bra för mig att vara LL då om ingen annan vill?
Jag har inte tid nu, säger tid om/när det blir aktuellt, behöver vara restriktiv med lekande tett tag framöver.

jag kan nog tänka mig att vara med (:angel:)
oavsett vilken sorts lek det blir , vilka roller som finns etc etc :D

Men vet ni?:)
Jag har fått ett jobb! :bump:
Visserligen bara timanställning och det kan bli både mycket eller lite jobbat det beror på ...
Men första dagen idag började bra med att det skulle vara 3 tim och det blev närmare det dubbla:banana:
Så jag kommer inte ha fullt så mycket tid att ha tid att skriva "as usual" vilket kan vara en lättnad för vissa kanske;) ( men vågar inte lova ATT det blir så-lite skrivet:cool: :p)

jag kan nog tänka mig att vara med (:angel:)
oavsett vilken sorts lek det blir , vilka roller som finns etc etc :D

Men vet ni?:)
Jag har fått ett jobb! :bump:
Visserligen bara timanställning och det kan bli både mycket eller lite jobbat det beror på ...
Men första dagen idag började bra med att det skulle vara 3 tim och det blev närmare det dubbla:banana:
Så jag kommer inte ha fullt så mycket tid att ha tid att skriva "as usual" vilket kan vara en lättnad för vissa kanske;) ( men vågar inte lova ATT det blir så-lite skrivet:cool: :p)
Grattis! Och Grattis! :D:banana:

Okej - jag LLar gärna den här gången, så skriver upp mig där. :)

LL: Blacksmithfarm
Tema: Halloween Hollow
"På en gata brukar man årligen pynta sina hus inför Halloween - men de nyinflyttade grannarna sätter käppar i hjulen i år! Hur ska de lyckas vinna stades tävling för Mest Skräckingjagande Kvarter om inte alla ställer upp?"

1. Paow
2. quarter4ever
3.
4.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Okej - jag LLar gärna den här gången, så skriver upp mig där. :)

"På en gata brukar man årligen pynta sina hus inför Halloween - men de nyinflyttade grannarna sätter käppar i hjulen i år! Hur ska de lyckas vinna stades tävling för Mest Skräckingjagande Kvarter om inte alla ställer upp?"

1. Paow
2. quarter4ever
3.
4.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
Just det - vill någon ha dubbelnick så pm:a mig:)

Om det inte blir lekstart i helgen (eller ja, dl söndag bör gå) så vill jag nog vara med! Men jag avvaktar lite med att skriva upp mig. Någon kanske kan tagga när det närmar sig lekstart, får typ inte aviseringar längre!

Grattis @quarter4ever ! :heart:bow:

1. Paow
2. quarter4ever
3. Ferrari
4.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

knuffar upp tråden :)
Vill någon ha dubbelnick så får ni gärna skicka PM så noterar jag detta:)

1. Paow
2. quarter4ever
3. Ferrari
4.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Senast ändrad:
knuffar upp tråden :)

1. Paow
2. quarter4ever
3. Ferrari
4.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
jag tänker mig att det borde vara flera som vill att leken startar typ imorgon / måndag ?
tex
@LenaH
@bollen__
@fio
@Derring-Do
@Madalitso

1. Paow
2. quarter4ever
3. Ferrari
4. hemlig
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Nästa lek borde vara dubbelnick :bump: jag har aldrig varit med i en sådan.
Passa på nu? :D
Det blir en slags blandning där de som vill har dubbelnick, och de som inte vill kör med sitt vanliga (eller för den delen om ngn vill vara anonym så är det bara att köra på...)

Tagga/pma gärna mig när lek är på gång. Återgår till att inte se denna tråden men sist fick jag notis när jag blev taggad i den. Är på lek om det inte blir omvandlingar och bara två sidor.
Vet inte om vi är på G riktigt än, men citerar dig så du inte försvinner för långt bak i tråden :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 254
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 778
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 866
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 031
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka