Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Självklart! (edit, som svar på första frågan, kan bli otydligt insåg jag :p)

I den här leken är det lite speciellt då några utav deltagarna har dubbelnick - de har en roll med sitt vanliga nick och en roll med ett nyskapat nick/dubbelnick. Bara så du inte blir helt förvirrad över dem :D
Då är det bättre att vänta tills det är mindre speciellt då kanske
Dubbelnlck låter svårt och jag känner ju inte till några mer än att jag läst nån lek
Kanske bättre att jag väntar till en mer normal lek

Då är det bättre att vänta tills det är mindre speciellt då kanske
Dubbelnlck låter svårt och jag känner ju inte till några mer än att jag läst nån lek
Kanske bättre att jag väntar till en mer normal lek

Du kan alltid rösta på mig för jag är konstig. :heart No hard feelings från min sida, det är en lek och det är bara roligt! :laugh:

Självklart! (edit, som svar på första frågan, kan bli otydligt insåg jag :p)

I den här leken är det lite speciellt då några utav deltagarna har dubbelnick - de har en roll med sitt vanliga nick och en roll med ett nyskapat nick/dubbelnick. Bara så du inte blir helt förvirrad över dem :D
fast i denna leken är det väl ingen som anmält sig med dubbelnick?
Så det behöver inte vara så svårt @Nickelodeon (om du nu är en ny spelare :idea: men ser att du varit reggad sedan mer än ett år tillbaka )
Så leken kan vara precis "som vanligt " och då är det varken svårare eller enklare än normalt denna gången:)
Våga pröva är mitt tips- jag har aldrig ångrat att jag gjorde det när jag började :)

Får man vara med även om man aldrig varit med innan
Det verkar så kul men vet inte om jag vågar pröva ....
Blir någon sur om man inte fattar hur det hela går till och man kanske gör totalt fel
Jag har spelat ett antal gånger numera och fortfarande står det i leken "undrar ol hemlig är förvirrad god eller ond som spelar förvirrad?". Jag behöver inte spela förvirrad i lekarna :p
Med det sagt, självklart får man vara med och leka. Alla är nya nån gång. :)

fast i denna leken är det väl ingen som anmält sig med dubbelnick?
Så det behöver inte vara så svårt @Nickelodeon (om du nu är en ny spelare :idea: men ser att du varit reggad sedan mer än ett år tillbaka )
Så leken kan vara precis "som vanligt " och då är det varken svårare eller enklare än normalt denna gången:)
Våga pröva är mitt tips- jag har aldrig ångrat att jag gjorde det när jag började :)
Det är bara vi andra som bävat, är Q4 med så blir leken Qfierad=växer exponentiellt ;)

*host@quarter4ever host*

Fast jag tror å andra sidan jag skulle få låna en stekpanna av henne sen nån lek tillbaka :rofl:

Förlåt q, menar inget illa.
Det är bara vi andra som bävat, är Q4 med så blir leken Qfierad=växer exponentiellt ;)
:eek::arghh::arghh::meh::D:p

Se där det är så det är ;)
Man får bjuda på sig själv och ha roligt under tiden vare sig man har rätt eller fel :angel:
eller skriver mycket eller lite för den delen :)

Dubbelnick känner jag inte spelar mig nån roll så länge jag inte har ett själv. Förhoppningsvis vet man var man har sig själv och då spelar det ingen roll om en annan spelare har två nick.

LL: Blacksmithfarm
Tema: Halloween Hollow
"På en gata brukar man årligen pynta sina hus inför Halloween - men de nyinflyttade grannarna sätter käppar i hjulen i år! Hur ska de lyckas vinna stadens tävling för Mest Skräckinjagande Kvarter om inte alla ställer upp?"

1. Habina
2. quarter4ever
3. Ferrari
4. hemlig
5. Fio
6. Artline
7. LENAH
8. bollen___
9. Hedinn
10. @Niyama
11.
12.
13.
14.
15.

Hoppas taggningen funkar nu... :)

Så - nu blir det definitivt lekstart imorgon, första DL på tisdag 21:00

Fritt att anmäla sig, meddelar imorgon när jag börjar lotta roller :)
11 Nickelodeon.

Hoppas jag gjorde rätt nu

"På en gata brukar man årligen pynta sina hus inför Halloween - men de nyinflyttade grannarna sätter käppar i hjulen i år! Hur ska de lyckas vinna stadens tävling för Mest Skräckinjagande Kvarter om inte alla ställer upp?"

1. Habina
2. quarter4ever
3. Ferrari
4. hemlig
5. Fio
6. Artline
7. LENAH
8. bollen___
9. Hedinn
10. @Niyama
11. @Nickelodeon
12.
13.
14.
15.

fixade in Nickelodeon på listan :)

1. Habina
2. quarter4ever
3. Ferrari
4. hemlig
5. Fio
6. Artline
7. LENAH
8. bollen___
9. Hedinn
10. @Niyama
11. @Nickelodeon
12. @bumpo
13.
14.
15.

la till bumpo med :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 322
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 793
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 898
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 039
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka