Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Liite sugen på att hålla en lek, vill ni ha mig som LL?
Troligt tema blir Hollywoodfruarna - the Robinson edition....
Blir en ganska så basic lek utan twistar och omvandlingar (tokigheterna får ni och @paow stå för ;) )

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
Vill! Men har som vanligt en maxad vecka framför mig. Får se om det drar ut lite till lekstart, v44 har jag några dagar semester.

Blir en ganska så basic lek utan twistar och omvandlingar (tokigheterna får ni och @paow stå för ;) )

1. Snurrfian
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
:banana: Jag har tre veckor nu med relativt gott om tid! Måndag och onsdag kvällar är som alltid lite köriga men å andra sidan så har jag dagarna istället! :D Jag ska bara på lite föreläsningar och läsa och skriva lite till kurslitteraturen.

1. Snurrfian
2. Paow
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Eftersom hästen fortsätter strejka och min tv (som jag normalt aldrig tittar på) gått sönder, så har jag inte så mycket för mig. Iaf inte fram till maj. :rofl: Så jag anmäler mitt coola (?) alter ego. :cool:

LL Paddington

1. Snurrfian
2. Paow
3. AnnaAnka
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Först av hollywoodfruarna som anmäler sig får största sviten väl?;)

Jag kan behöva en hel korridor till mitt crew också. Jag menar vem överlever utan sin manikyrist, sin hairstylist och kammarjungfru? Och så min egna kock för min specialdiet.
Det tar på krafterna att ligga i topp- men någon måste göra jobbet! :angel:
Du skulle ha tänkt på det innan du skrev på kontrakten :angel:.. Du har lite taskigt förhandlingsläge nu ;) :p

LL Paddington

1. Snurrfian
2. Paow
3. AnnaAnka
4. bollen__
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Kommer inte ihåg mitt alterego så jag är mig själv :angel:

LL Paddington

1. Snurrfian
2. Paow
3. AnnaAnka
4. bollen__
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Kommer inte ihåg mitt alterego så jag är mig själv :angel:
jag kommer ihåg ett alterego @korvbritt :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 413
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 801
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 928
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 056
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår