Tack för ännu en tagg, kommer inte hinna den här leken heller@Snurrfian - hur är det denna veckan? Finns det tid att leka?
och @FiaM Nu tycker jag det är dags att göra comeback till lekarna![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för ännu en tagg, kommer inte hinna den här leken heller@Snurrfian - hur är det denna veckan? Finns det tid att leka?
och @FiaM Nu tycker jag det är dags att göra comeback till lekarna![]()
Vill! Men har som vanligt en maxad vecka framför mig. Får se om det drar ut lite till lekstart, v44 har jag några dagar semester.Liite sugen på att hålla en lek, vill ni ha mig som LL?
Troligt tema blir Hollywoodfruarna - the Robinson edition....
Blir en ganska så basic lek utan twistar och omvandlingar (tokigheterna får ni och @paow stå för)
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
vi kan väl inte ha en Hollywoodfruar utan Gunilla!!???Vill! Men har som vanligt en maxad vecka framför mig. Får se om det drar ut lite till lekstart, v44 har jag några dagar semester.
@paow1. Snurrfian
2. Paow
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
Eftersom hästen fortsätter strejka och min tv (som jag normalt aldrig tittar på) gått sönder, så har jag inte så mycket för mig. Iaf inte fram till maj.Så jag anmäler mitt coola (?) alter ego.
![]()
SjälvklartFörst av hollywoodfruarna som anmäler sig får största sviten väl?![]()
Jag kan behöva en hel korridor till mitt crew också. Jag menar vem överlever utan sin manikyrist, sin hairstylist och kammarjungfru? Och så min egna kock för min specialdiet.Självklart.....
![]()
Du skulle ha tänkt på det innan du skrev på kontraktenJag kan behöva en hel korridor till mitt crew också. Jag menar vem överlever utan sin manikyrist, sin hairstylist och kammarjungfru? Och så min egna kock för min specialdiet.
Det tar på krafterna att ligga i topp- men någon måste göra jobbet!![]()
Men tänk om jag bryter en NAGEL då?Du skulle ha tänkt på det innan du skrev på kontrakten.. Du har lite taskigt förhandlingsläge nu
![]()
![]()
Tänk om du bryter TVÅ!!!!Men tänk om jag bryter en NAGEL då?![]()
jag kommer ihåg ett alterego @korvbrittLiite sugen på att hålla en lek, vill ni ha mig som LL?
LL Paddington
Troligt tema blir Hollywoodfruarna - the Robinson edition....
Blir en ganska så basic lek utan twistar och omvandlingar (tokigheterna får ni och @paow stå för)
1. Snurrfian
2. Paow
3. AnnaAnka
4. bollen__
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
Kommer inte ihåg mitt alterego så jag är mig själv![]()
Haha, ja men det är nog ingen hollywoodfrujag kommer ihåg ett alterego @korvbritt![]()