Grupp 8 ställs på lördagen. Måste klappa lagotto (dvs hänga vid ringen och inte bara montern), har abstinensvarför just på lördagen? Jag kommer vara där fredag och söndag - tror jag iaf![]()
eller hur var det @bollen__
Skulle vara kul att ses![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grupp 8 ställs på lördagen. Måste klappa lagotto (dvs hänga vid ringen och inte bara montern), har abstinensvarför just på lördagen? Jag kommer vara där fredag och söndag - tror jag iaf![]()
Inte en chans att jag hinner leka denna sidan jul, jag är för tillfället glad om jag hinner sova några timmar varje natt (jag har börjat hata min nya mobil som glatt meddelar saker som att "Alarm is set for 5 hours and 42 minutes from now" när jag ställer in väckning, är det under 7h vill jag definitivt inte veta
Jag är på hundmässan alla dagar. Jobbar som ringsekreterare.varför just på lördagen? Jag kommer vara där fredag och söndag - tror jag iaf![]()
Vad kul! Då måste vi försöka sesJag är på hundmässan alla dagar. Jobbar som ringsekreterare.
varför just på lördagen? Jag kommer vara där fredag och söndag - tror jag iaf![]()
Vad kul! Det visste jag inteJag är på hundmässan alla dagar. Jobbar som ringsekreterare.
Inte en chans att jag hinner leka denna sidan jul, jag är för tillfället glad om jag hinner sova några timmar varje natt (jag har börjat hata min nya mobil som glatt meddelar saker som att "Alarm is set for 5 hours and 42 minutes from now" när jag ställer in väckning, är det under 7h vill jag definitivt inte veta). Visserligen har jag börjat tågpendla, men det är 10-14 min enkel resa så det räcker inte för att leka ulvlek, möjligtvis för att smygläsa den.
Jag tror inte @Lillstumpan heller har tid, hon är en sån där ambitiös student som faktiskt pluggar.![]()
Jag kan vara med. Jobbar bara tisdag och onsdag denna veckan. Kan någon skriva upp mig?
aj dåNej nu måste jag hoppa av leken, känner att den kommer komma igång försent för att jag ska hinna med! Sorry
dubbelnickAttan vilket manfall!
(I den här takten kan vi lagom till lucia köra en minilek på 4 pers, ulv, ängel, siare och bybo. Komplett liksom)
Skulle just skriva densammadubbelnick![]()