Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte en chans att jag hinner leka denna sidan jul, jag är för tillfället glad om jag hinner sova några timmar varje natt (jag har börjat hata min nya mobil som glatt meddelar saker som att "Alarm is set for 5 hours and 42 minutes from now" när jag ställer in väckning, är det under 7h vill jag definitivt inte veta :arghh::banghead:). Visserligen har jag börjat tågpendla, men det är 10-14 min enkel resa så det räcker inte för att leka ulvlek, möjligtvis för att smygläsa den. :idea:

Jag tror inte @Lillstumpan heller har tid, hon är en sån där ambitiös student som faktiskt pluggar. :cautious:

Jag får ut en mastodont-hemtenta imorgon bitti (som sannolikt kommer gå käprätt åt skogen... :( ) så finns inte en chans att jag kan leka närmsta två veckorna...
Återkommer närmare jul förhoppningsvis :)

Inte en chans att jag hinner leka denna sidan jul, jag är för tillfället glad om jag hinner sova några timmar varje natt (jag har börjat hata min nya mobil som glatt meddelar saker som att "Alarm is set for 5 hours and 42 minutes from now" när jag ställer in väckning, är det under 7h vill jag definitivt inte veta :arghh::banghead:). Visserligen har jag börjat tågpendla, men det är 10-14 min enkel resa så det räcker inte för att leka ulvlek, möjligtvis för att smygläsa den. :idea:

Jag tror inte @Lillstumpan heller har tid, hon är en sån där ambitiös student som faktiskt pluggar. :cautious:

Typ så, kanske när jag har lov nån gång, om jag nu får nått sånt :crazy:

På väg till jobbet så sov igår kväll men nu så kan jag anmäla Fio :D LL@Lenis[/USER]

1. quarter4ever
2. cirkus
3. FiaM (lite beroende på när det börjar och hur många som anmäler sig)
4 Snurrfian Inte helt säker på hur mycket tid jag faktiskt kommer att ha, men jag ska pendla en hel del med tåg framöver så då borde jag få lite tid. :D
5 Blacksmithfarm (borde ha tid om det kommer igång i veckan, någon kväll att jobba men det löser jag med tidig röst isf.)
6 hemlig
7 @fio
8
9
10

Det fattas nu bara 3 st - vore ju kul om leken kom igång nu hyfsat fort tycker jag :D
Någon som känner sig manad?:)
Såklart är även nybörjare välkomna;)

Nej nu måste jag hoppa av leken, känner att den kommer komma igång försent för att jag ska hinna med! Sorry

Nej nu måste jag hoppa av leken, känner att den kommer komma igång försent för att jag ska hinna med! Sorry
aj då
Uppdaterar deltagarlistan:

LL : Lenis

1. quarter4ever
2. cirkus
4 Snurrfian Inte helt säker på hur mycket tid jag faktiskt kommer att ha, men jag ska pendla en hel del med tåg framöver så då borde jag få lite tid. :D
5 Blacksmithfarm (borde ha tid om det kommer igång i veckan, någon kväll att jobba men det löser jag med tidig röst isf.)
6 hemlig
7
8
9
10

LL Lenis

1. quarter4ever
2. cirkus
5
6 hemlig
7
8
9
10

Kommer inte heller hinna med nu, så jag måste tyvärr hoppa av den här gången...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 374
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 795
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 907
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 047
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka