Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 796
  • Visningar Visningar 80 206

Bukefalos 30 år!

Jag har varit med någon enstaka gång för länge sen och tycker det är roligt att följa ulvlekarna så jag skulle kunna tänka mig att vara med igen. Dock nattar jag nästan alltid barn 21-21:30 när lynchningarna brukar vara och har därmed svårt att vara aktiv precis då. Funkar det att vara med ändå?

Jag har varit med någon enstaka gång för länge sen och tycker det är roligt att följa ulvlekarna så jag skulle kunna tänka mig att vara med igen. Dock nattar jag nästan alltid barn 21-21:30 när lynchningarna brukar vara och har därmed svårt att vara aktiv precis då. Funkar det att vara med ändå?
Går ju fint att rösta innan, man måste inte rösta så sent som många gjorde senaste leken. Tänker också att DL får bli när det funkar hyfsat för deltagarna, är 22 bra för fler går det också :)

Det går bra om man inte tänker röständra en massa... 😇

Jag började klura på en lek där alla var siare, men när de siade varandra fick de alltid svaret bybo. :rofl: Hade varit lite kul att se hur lång tid det skulle ta innan det blev anarki.
Skicka gärna PM nästa gång du planerar twistlek :angel:
Här på buke har vi spelat i ungefär 20 år tror jag. Jag var iaf med i lekar typ 2007 eller så. Men vet inte hur det startade
Jag tror jag började leka 2002, och då var lekarna i full fart sedan länge.

Jag spelade också för första gången typ det året. Också på ett ett forum, men ett som är dött sen länge.
Är inte ulvlekarns egentliga ursprung maffia ?
Känns som ”förrädarna” är ungefär där -de är inte alls lika långt med i att balansera det hela även om det är underhållande att se
Jag personligen skulle ha väldigt svårt att sitta där öga mot öga och luras. Det skulle jag aldrig fixa. Jag är som en öppen bok IRL. Och det går långt över my comfort Zone att bedra så sett
Får då blir det personligt och jag vill inte att folk ska uppfatta mig så IRL.
Det är liksom en sak här i lekarna bakom skärmen. Jämför med Monopol som jag kan gå över lik för att vinna men aldrig skulle ens tänka på att ruinera andra irl. Typ.

Senast ändrad:
Jaja ni ska ju ha någon att rösta ut pronto eller😇

LL: Sryoqwe (någon mer får gärna vara med)
1. Niyama
2. Fio
3. Emtherlia
4. Mirtai
5. LenaH
6. Blacksmithfarm
7. Elo
8. Qitis
9.
10.

Jag kommer rösta på dig bara för att ingen röstade ut dig när de borde ha gjort det.😅 jag är fortfarande frustr

Jag kommer rösta på dig bara för att ingen röstade ut dig när de borde ha gjort det.😅 jag är fortfarande frustrerad😂
Obs att just dig var vi skickliga i att hitta 😘 vi visste förvisso vilka siaren hade siat -men du var absolut inte tydlig med att det var oss två du hade siat !
Vi pusslade och grunnade och chansade på dig till slut
Men egentligen hade vi hoppats på superjackpot när vi rånade @LenaH. Kronan visste vi att hon hade (så inte narren ) men hade gärna velat haft en sia också i byte:angel:så enda möjliga rollerna på henne var bybo eller ledarvarg

Jag kommer rösta på dig bara för att ingen röstade ut dig när de borde ha gjort det.😅 jag är fortfarande frustrerad😂
🙋‍♀️ jag också! Har aldrig någonsin förr varit så frustrerad över att levande vägrar lyncha den ulvigaste. Och över att jag blev lynchad när jag var en av de mest godförklarade :banghead:

🙋‍♀️ jag också! Har aldrig någonsin förr varit så frustrerad över att levande vägrar lyncha den ulvigaste. Och över att jag blev lynchad när jag var en av de mest godförklarade :banghead:
Sorry - but not sorry :D jag var totat fascinerad också har väl aldrig kommit undan med så mycket dumt någonsin :p:rofl:

Sorry - but not sorry :D jag var totat fascinerad också har väl aldrig kommit undan med så mycket dumt någonsin :p:rofl:
Dina ursäkter var SÅ genomskinliga, exakt som du spelar när du är ond och det blir helt överdrivet. Och LenaH verkade inte köpa det den kvällen men nån dag senare var du i princip god (och jag trodde LenaH var ledarvarg).

Puh, nej jag tror inte det. Det tar upp mycket energi! Detta var lite av ett speciellt tillfälle då stjärnorna stod rätt i himlen och @Ceta behövde en inhoppare.
Jag känner mig så dum oftast som inte fattar diskreta hintar :o

Men tack för att du frågade :love: om jag hade kommit på ett tema så hade jag kunnat tänka mig vara LL igen någon gång dock! (Hade Lejonkungen som tema min gång :D)

Om någon behöver en inhoppare någon gång så kan man ju prova att fråga, jag orkar iallafall i ett par dagar 😅
You and me both, på att inte se uppenbara hintar :D.
Dock brukar folk ha överseende med sånt, jag blir ofta sparad av lyan för att folk ändå lynchar mig för jag är förvirrad :D . Å andra sidan ryker jag ibland tidigt av samma anledning.

You and me both, på att inte se uppenbara hintar :D.
Dock brukar folk ha överseende med sånt, jag blir ofta sparad av lyan för att folk ändå lynchar mig för jag är förvirrad :D . Å andra sidan ryker jag ibland tidigt av samma anledning.
Det var ju ett väldigt stort gäng i förra leken som inte såg mitt testamente där jag typ skrev "jag skyddade mig själv, ulvarna måste fått veta det och Q tog chansen att lyncha ängeln". Folk ba "ok, då röstar vi ut Elo" 😂
Konstigaste nånsin men alltså de flesta missar hintar. Förutom Q kanske men hon ser ju hintar som inte finns också så 🤷‍♀️

Ang. ficktjuv i lyan, vilket man nog ändå inte bör ha, men om man har det skulle det finnas en god nattvakt så ulvarna hade nåt att oroa sig för.
Jag hade så himla roligt i denna leken. För herregud vad jag lyckades med tjuveriet!
Men. Trots allt vann ju goda ändå till slut ? Så kanske inte var så fel ändå ?
Iofs hade jag inte somnat (vilket jag på riktigt gjorde ) så kunde det kanske sett annorlunda ut -eller inte. Who knows 🤷‍♀️

Det var ju ett väldigt stort gäng i förra leken som inte såg mitt testamente där jag typ skrev "jag skyddade mig själv, ulvarna måste fått veta det och Q tog chansen att lyncha ängeln". Folk ba "ok, då röstar vi ut Elo" 😂
Konstigaste nånsin men alltså de flesta missar hintar. Förutom Q kanske men hon ser ju hintar som inte finns också så 🤷‍♀️
Jag missade inte @Mirtai :s lilla gulliga lila djävul 👿 Dock :p Så tydlig !

Jag hade så himla roligt i denna leken. För herregud vad jag lyckades med tjuveriet!
Men. Trots allt vann ju goda ändå till slut ? Så kanske inte var så fel ändå ?
Iofs hade jag inte somnat (vilket jag på riktigt gjorde ) så kunde det kanske sett annorlunda ut -eller inte. Who knows 🤷‍♀️
Jag förstår att du hade kul :p ni var nära att vinna trots att du och Mada röjde er dag 1 och 2, och titta på all info ni fick...

Men ni hade ju inte kunnat vinna mtp utslagsrösten?

Sen är det ju svårt för onda att vinna nuförtiden. Vet inte riktigt hur man ska balansera det, men inte med all info in i lyan iaf 😅

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka