Bukefalos 28 år!

Varulvslekbuketräff! [Varulvslek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
GA, vad var syftet med att para ihop oss? Trodde du att båda var onda?

Nja
Först ville jag para ihop två onda men det föll på att jag inte hade en susning om vilka som var onda(och jag ville inte vänta ifall jag dog) sedan ville jag para ihop någon med ghostwisper eftersom det skulle hjälpa spöket med men det var ju också svårt att lista ut(av någon outgrundliganledning fick jag dock för mig att cirkus var spöket)

Sedan ville jag ju också att det skulle bli skojig ihopparning men kom inte på något särskilt där.

Sedan så ville jag ha aktivdeltagare för att kunna studera om deras torier främst om varandra ändrade sig(jag misslyckada es ju där ingen av er skrev typ någonting förrän efter att demonen dött och då kunde det ju lika gärna bero på det:arghh:)


Habina kändes skum just då och med kommentaren om att hon inte spelat med dig + att om du var god och hon ond så skulle du typ hantera det på ett bra sätt och Habina spela så bra förra leken att jag tänkte att det fungerar tvärtom också och om ni var onda båda två så var det ju bra det också och var ni goda fick det väl vara så.
 
Och angående demonen så skulle jag väl kunna ha köpt att det skrivs ut i tråden. MEN då skulle det ha stått i rollbeskrivningen. Vi hade med största sannolikhet inte satt spiken i kistan för Paddington och definitivt inte omvandlat stackars Niyama om vi hade vetat hur reglerna för den rollen egentligen såg ut.

Du menar att det skulle skrivits ut att det skulle talas vilken roll som omvandlas?

Är ju ganska vanligt att det gör det så hade det inte stått något om ifall det var viktigt eller ej och det hade betydelse för val så hade jag frågat men det är ju jättetråkigt att det blev tokigt.
 
Snabbt inlägg från min kvällsaktivitet - angående ulvarnas chans att få ut Myrten om inte BT fått strömavbrott så hade ju jag ändrat min röst om BT röstat, gissa varför jag kollade det! :-)
 
Du menar att det skulle skrivits ut att det skulle talas vilken roll som omvandlas?

Är ju ganska vanligt att det gör det så hade det inte stått något om ifall det var viktigt eller ej och det hade betydelse för val så hade jag frågat men det är ju jättetråkigt att det blev tokigt.
Är det? Jag kan inte minnas att jag varit med om det tidigare. Å andra sidan läser jag aldrig uppdateringar, så mitt minne är väl kanske inte att räkna med.
 
@LenaH Varför ängel hinta du så mycket? var liksom därför jag trodde du var ängel som jag var rätt säker på att du var god:D
Efter att jag lyckats skydda Habina så tänkte jag "vafan, jag kör hårt en stund och ser om jag kan få dem att försöka käka mig" och skyddade mig själv. Sedan var jag upptagen och kunde inte riktigt följa upp.

På slutet viste jag inte om Grodan helt var med oss eller inte och körde på en del. Det var inte för din skull bara ;).
 
Allt tjafs om min så kallade undeliga röst fick mig direkt misstänksam mot Break och bumpo. Okej att haka på den en gång i brist på bättre och i hopp om att få folk att följa resten blev absurt om jag inte lyckats få in en ulvträff. Och det hade jag ju och förmodligen just av den anledning jag gissat. Lyckträff var det.


Om du menar rösten på bumpo, iandra lynchen tror jag det var, så var den konstig klart mest misstänkt i det läget tycker jag och jag var god:p
 
Skulle nog sett till att jag haft mer tid. Han inte riktigt sätta mig in. Så tar och återkommer efter nyår, ser ut som jag kommer ha mycket tid då!
 
Är det? Jag kan inte minnas att jag varit med om det tidigare. Å andra sidan läser jag aldrig uppdateringar, så mitt minne är väl kanske inte att räkna med.

Det har säkert varierat genom åren det är mökligt att det varit väldigt ovanligt på slutet.

Av det jag har lekt så lekte jag nog mest med demonen 07,08 typ kanske 09(minns inte när rollen kom men den var ganska vanlig då ett tag. Så det är ett tag sedan.

Jag skulle nog frågat oavsett om det det inte stod tydligt men som sagt så är det ju tråkigt om oklarheter kring det har påverkat.
 
Snabbt inlägg från min kvällsaktivitet - angående ulvarnas chans att få ut Myrten om inte BT fått strömavbrott så hade ju jag ändrat min röst om BT röstat, gissa varför jag kollade det! :-)

Hade det spelat någon roll om BT också hunnit rösta ? iom att jag röstade på Niyama också även om det var en dold röst (jag orkar inte gå tillbaka och räkna)
 
Efter att jag lyckats skydda Habina så tänkte jag "vafan, jag kör hårt en stund och ser om jag kan få dem att försöka käka mig" och skyddade mig själv. Sedan var jag upptagen och kunde inte riktigt följa upp.

På slutet viste jag inte om Grodan helt var med oss eller inte och körde på en del. Det var inte för din skull bara ;).

Jag frågade lena;)


Jag trodde nämligen hon var ängel för jag tyckte hon hinta om det flera gånger:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 941
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 291
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 153
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 626
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp