Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eller alltså det stod ju ond spion men jag glömde det hela tiden. Första spioninfon jag fick var jag så lycklig för att jag insåg att Cirkus var ängeln. Yes, en allierad tänkte jag tills jag kom på att jag ju var ond :(

Helt underbart - för jag trodde verkligen att du var god spion, det var tydligt att du visste att jag var ängeln och att du hade infon om Break
Du skulle ju till och med fått ett paket om du inte blivit lynchad, jag försökte i den lynchen verkligen hålla dig på goda sidan
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 273
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 986
Senast: Lobelia
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
25 032
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 550
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp