Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Mammas
Tur du var min tvilling, det var fint att få prata med dig utanför leken! :love:


Och bara så alla vet, jag sa att Habina garanterat var ond så fort hon blev Borgmästare. Jag litar icke på framröstade borgmästare! :D


Och @Sasse du tycker alltid att jag är ond, oavsett vad jag har för roll :p ;)
I allmämnhet - förlåt - det var ju själva fan att jag tyckte du var så skum
Det var skickligt att de fulsinta ulvarna lyckades vända oss mot varann :p
 
Ja, tack för leken, så länge som den varade för min egna del :meh:
Men hade inte jag rykt och gett bort sior och jultomtemössan så hade vi inte vunnit :angel:

Och jag tackar för förtroendet!
Jag blev så glad när jag fick både sian och flera paket.
Det var en lyckträff att sia Break som god, först blev jag lite depp för att det är ju fiffigare att sia en ond och sen försöka få den misstänkliggjort, men sen insåg jag det fina i att jag kunde ge henne ett paket - beskyddet. Som kom väl till pass.

Sen gick det väl sådär. Jag visste som sagt att TLV visste att jag var ängel och att Break var god, men jag trodde hon var goda spionen. Sen när mammas var så tydlig med Sasses godhet och ev extrainfo och när hon dog fattade jag att hon gjorde detta för goda sidan och Då pling trillade poletten ner att Sasse var god spion så då började jag skydda henne. Sista natten var jag i valet och kvalet om jag skulle skydda henne eller Caisa som jag tillslut fattat var siare..

Andra paketet jag fick ge så velade jag mellan TLV och Habina om nästa paket extrarösten - så fel ute ...shit Habina fick mig verkligen att tro att hon letade onda.
 
Jag trodde du var god spion ända till niyama avslöjade att du var ängel.

Vad fick dig att tro att jag var god?

Du kändes neutral hela vägen. Svårplacerad och då valde jag att inte rikta in mig alls på dig..

Sasse var knepig, med Mammas uppmaning så blev jag nervös, var Sasse verkligen god eller lurades Mammas. Lite udda kändes det att först rösta på Sasse och sen skydda henne samma natt, men jag insåg först efter lynch att hon var den goda spionen


Tack alla för en kul lek!

Det var skitkul att få dela ut paket! Nervöst och kul
 
@cirkus Jag som trodde det var en fulteknik, att misstänka/rösta på mig så ulvarna skulle bli osäkra och därmed försöka käka mig. Men så vare tydligen inte då :p
 
@cirkus Jag som trodde det var en fulteknik, att misstänka/rösta på mig så ulvarna skulle bli osäkra och därmed försöka käka mig. Men så vare tydligen inte då :p
Det fanna lite i bakhuvudet - egentligen var det Mammas som var mest skum men jag tänkte vad fan, jag lägger min udda enstaka obetydliga röst på Sasse så om jag behöver skydda henne sen så lär ulvarna i allafall inte försöka käka henne iom att jag var rätt säker på att de visste min roll
 
Det var nog mer tur än skicklighet, försökte få med tankar om så många som möjligt vilket kanske var dumt när jag var så osäker:laugh:

Hmm... Jag började ju inte spela som ond innan jag röstade på Killa :D jag brukar alltid vara god så det blev kortslutning i hjärnkontoret

För övrigt trodde jag att hon var ulv och eftersom min röst ändå inte skulle räknas fick jag för mig att det var ett säkert kort att rösta på henne.
 
:rofl:

Fattade du medelandet då?

Tur jag gissa rätt då :laugh:

Japp, fattade det. Till sist, hade druckit lite vin innan jag kom in i leken igen. :o :D

@Mammas
Tur du var min tvilling, det var fint att få prata med dig utanför leken! :love:


Och bara så alla vet, jag sa att Habina garanterat var ond så fort hon blev Borgmästare. Jag litar icke på framröstade borgmästare! :D


Och @Sasse du tycker alltid att jag är ond, oavsett vad jag har för roll :p ;)

Ja, det var asfint! :love:

Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag försagt mig till (ulven) Mammas, dels när jag varit LL och dels när jag dött och haft info om (levande) någon roll. Helt plötsligt har hon samma info som jag. :o Numera undviker jag henne som pesten :angel: :p

ja, för det är ju så mitt fel! ;)

För att jag var så sagolikt god naturligtvis ;)

mhm, viiiiisst! ;) :D
 
I allmämnhet - förlåt - det var ju själva fan att jag tyckte du var så skum
Det var skickligt att de fulsinta ulvarna lyckades vända oss mot varann :p

Jag har minsann inte försökt något :mad: Det var Sasse som började ;) :p

Hmm... Jag började ju inte spela som ond innan jag röstade på Killa :D jag brukar alltid vara god så det blev kortslutning i hjärnkontoret

För övrigt trodde jag att hon var ulv och eftersom min röst ändå inte skulle räknas fick jag för mig att det var ett säkert kort att rösta på henne.

Måste bara fråga om rösten på Mu - trodde du hon var god eller ond när du la den??
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 483
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 270
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 276
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 047
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • TMS häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp