Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nää, hörni... Grannen på ena sidan har nåt slags släktfest (med högtalarna utburna på gräsmattan) och grannen på andra sidan har gett upp/planerar hämnd och har gått ut i garaget och startat metallsvarven... Om jag ska orka lyssna på alla sidor över staketen imorgon är det nog bäst jag börjar fundera på nattsömnen! :idea: :banghead: :laugh:

Nattinatti alla goa ulvar - och ni andra kan gott ha mardrömmar! :D
(förutom TLV då, sorry onda spionen - vi såg dig inte... :()

Natti natti momsan :)
 
Nä faktiskt inte, jag syftade på användarnamnen.

Dig kom jag inte på någon omskrivning för. I början av leken var jag inne på att nämna dig och tlv om jag dog och då skriva något om skånsk stad, men det var det närmaste jag kom. :p

Skånsk stad...? Hur skulle det kunna förknippas med mig? O_o (Efter katastrofen med "min" skåning som visade sig vara ganska mångas skåning vill jag ogärna förknippas med något skånsk någonsin igen. :mad: )
 
Åh det är lite som när man är LLL och tycker det är så segt att skicka alla pm så att man kommer på den smarta iden att man kan ju skicka till flera bybor samtidigt...:D

Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag försagt mig till (ulven) Mammas, dels när jag varit LL och dels när jag dött och haft info om (levande) någon roll. Helt plötsligt har hon samma info som jag. :o Numera undviker jag henne som pesten :angel: :p
 
Ja, tack för leken, så länge som den varade för min egna del :meh:
Men hade inte jag rykt och gett bort sior och jultomtemössan så hade vi inte vunnit :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 491
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 273
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 290
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 047
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp