Bukefalos 28 år!

Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Mammas
Tur du var min tvilling, det var fint att få prata med dig utanför leken! :love:


Och bara så alla vet, jag sa att Habina garanterat var ond så fort hon blev Borgmästare. Jag litar icke på framröstade borgmästare! :D


Och @Sasse du tycker alltid att jag är ond, oavsett vad jag har för roll :p ;)
 
Fick ni ut något från den "sparade" ulven??

Nja vi och vi.. jag hade oberipligt nog svårt att få övriga att inse det förträffliga i min teori, jag listade väl ut någon innan leken var slut tror jag men till ingen nytta, ulvarna var klart aktivare än de goda i den leken så de röstade(med min hjälp) ut de goda en efter en och tog väl en av de mest överlägsna segrarna.

Men jag tycker fortfarande att taktiken var bra i teorin:p
 
Min topp som ulv var nog på den tiden då msn messenger användes som chatkanal för ulvarna. Jag hade bland alla mina kontakter en grupp med personer från forumet. Jag skulle skriva något till mina ulvkollegor i den konversation vi hade men på något vänster lyckas jag skicka meddelandet till alla som var i den där gruppen bland mina kontakter. :idea:O_o:o:wtf:

Alla goda som var med i spelet blev väldigt nöjda och glada och alla som inte var med i spelet undrade en del vad det var jag snackade om :D

Åh det är lite som när man är LLL och tycker det är så segt att skicka alla pm så att man kommer på den smarta iden att man kan ju skicka till flera bybor samtidigt...:D
 
@glömmerallt jag hajade det där med bondgård (smart!), men alla dessa Josh hade jag liksom noll koll på. Fick vet av Myrten att han tydligen är skådis.

(Som svar på ditt pm.)

Det står i den är tråden att han heter josh:up:, annars hade jag också noll koll.
:o

Det där med bondgårdsdjuren var jag jättenöjd med innan jag insåg att det troligtvis lätsom bsf och jag menade både bsf och mu och jag var mer misstänksam mot den sistnämnda...
 
Nää, hörni... Grannen på ena sidan har nåt slags släktfest (med högtalarna utburna på gräsmattan) och grannen på andra sidan har gett upp/planerar hämnd och har gått ut i garaget och startat metallsvarven... Om jag ska orka lyssna på alla sidor över staketen imorgon är det nog bäst jag börjar fundera på nattsömnen! :idea: :banghead: :laugh:

Nattinatti alla goa ulvar - och ni andra kan gott ha mardrömmar! :D
(förutom TLV då, sorry onda spionen - vi såg dig inte... :()
 
Nej, jag undrade varför alla ville ha en ful snubbe på bild :angel:
Det står i den är tråden att han heter josh:up:, annars hade jag också noll koll.
:o

:eek: :eek: :eek:

Ibland, fast jag tror att du haft mer fel (eller ja, någon gång har du ju varåt ond och fått ut mig så det har väl varit bra för dig) :p :D
Tror också jag haft mer fel, å andra sidan är jag rätt säker på att jag varit ond flest gånger. Du får vänja dig ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 183
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 898
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 816
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 527
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp