panik.
jag var tvungen att följa med som groom på hoppträning...så jag ska försöka läsa igenom och komma med nån form av tankar
DL är 21:30, så ingen stress.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
panik.
jag var tvungen att följa med som groom på hoppträning...så jag ska försöka läsa igenom och komma med nån form av tankar
Inte mer misstänkt än att ondförklara alla andra spelare redan på sida 2 som @Snurrfian gör väl?Fast det här skulle ju i princip innebära att både jag och Myrten måste vara goda enligt ditt sätt att se på saken? Godförklara två spelare på sida fyra känns lite misstänksamt!![]()
Att det var ett väl i Myrtens första inlägg och paddi var ju bara obegripligt.Fast jag skrev väl om samma sak, eller? Alltså min bild av det som hänt att att vi skämtsamt diskuterat att alla andra hintar, typ? Eller vad i just Myrten och Paddan reagerar du på?![]()
Att det var ett väl i @Myrtens första inlägg och padda var ju bara obegripligt.Och nej. Jag tror inte att någon av dem är onda just nu och jag tror inte du är god för det heller.
DL är 21:30, så ingen stress.![]()
Hej badboll (Jag alltså) Det är ju omöjligt att få ut något av det som har skrivits idag. Allt prat om hintar som inte är hintar som är hintar gör mig mer förvirrad än vanligt. Ja det gåroch jag vet varken ut eller inte. Men som någon skrev är @Myrten s väl det mest graverande än så länge. Om vi inte ska räkna @Paddington s inlägg om hintar och förbud om hintar....
![]()
Kan du motivera det?Min egen roll vet jag ju!Så där behöver jag inte ha någon teori över huvudtaget och om jag skulle ha någon teori om mig själv så skulle jag anse att jag är god.
![]()
Inte mer misstänkt än att ondförklara alla andra spelare redan på sida 2 som @Snurrfian gör väl?
Än så länge är de enda som jag börjat kunna fundera kring @Mammas och @Myrten, som möjligtvis hintar till varandra att de kanske hintar fast de egentligen kanske inte alls hintar...
Med andra ord har jag ingen koll på någon annan än!Spännande såhär en timme innan första DL
Att jag inte fattar? När det är liksom standard i lekarnaJaha, jag trodde du hade hittat något, inte bara inte fattat. För isf är det inget nytt under solen.![]()
Att jag inte fattar? När det är liksom standard i lekarna![]()
Jag reagerade också det med väl mest för att det var du som skrev det. Du är ju bättre än så liksom. Som jag nämnde i #104 så tror jag inte något för det. Kändes bara konstigt skrivet för att vara du på något sätt. Förstår du hur jag menar då?Vad är graverande?
Ärligt talat, om jag varit ond fel eller ulv, tror du inte jag hade vävt in en hint lite mer sofistikerat? Jag tror inte jag är kände vare sig för att hinta vidöppet eller ha svårt för språkbehandling.
Du och dina andra Jag? Söta ni ärDet är därför vi... Jag menar, vi tycker om dig ändå!![]()
![]()
Du och dina andra Jag? Söta ni är![]()
Jag brukar titt som tätt tro att alla är goda, men det är bara för att jag är paranoid till min läggning.![]()
Tvungen? Var det under hot eller?panik.
Exakt!!!Pfft, ALLA vet att man känner sig mindre ensam med ett gäng låtsaskompisar!![]()
Ja. Fast jag håller inte med dig. Jag tycker inte att det är konstigt. Jag menar, inlägget är vad det var skrivet som. Lite reflektioner runt roller. Att du använder ordet "graverande" och nu menar att det var konstigt får mig faktiskt att reagera. Det känns lite som förberedande för att lägga en röst och backa upp den. Å andra sidan vet jag att jag ofta kan reagera på dig utan att du för den skull behöver vara ond.Jag reagerade också det med väl mest för att det var du som skrev det. Du är ju bättre än så liksom. Som jag nämnde i #104 så tror jag inte något för det. Kändes bara konstigt skrivet för att vara du på något sätt. Förstår du hur jag menar då?