Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men NU @Niyama så vill jag veta vem av mig och LenaH som egntligen vann den däringa kampen om vilka som har vilka roller - jag hade iaf alla rätt sedan jag var säker på att hemlig hade siarlärlingrollen;)
Och då tycker jag att jag ska få handikapp mot @LenaH som ju hade spioninfo som visade vilka ängel .röstfifflare etc etc var :p

@Blacksmithfarm visst la du din dolda röst på mig i Dl1 ? så goda lyan visste att du var fifflaren?:)

LENAH! Överlägset! :D
Och du får inget handikapp, du visst ju vilka som var ulvar :p
 
Ja eller hur! :laugh::laugh::laugh:
mig lurar du inte
Däremot är jag uppriktigt ledsen över min för sena röst Trodde verkligen den var i tid ( när man höll pekaren på den och Artlines ( var det väl?) så visade den samma minut men sedan var min en över och hennes i tid ----
skitledsen att jag förstör spelet med detta :( och jag HAR inte missat på väldigt länge heller - just denna gången var det för att vi skrev en massa och mitt djävla internet här på landet laggar totalt ibland så det tar 1-2 minuter extra innan man kan skicka på sänd ..
än en gång - väldigt ledsen för att det upplevs som spelförstörande och ska kanske inte leka om det är så jobbigt ? ( eller så är @myrtens idé bra att röstmissare kan riskera att lottas mot den som skulle ha lynchats ? då kanske även jag får ändan ur och röstar i tid så jag tycker det är ett BRA förslag:up: )
 
Senast ändrad:
hemlig var ju den enda tänkbara siaren. Så bra som du är på att spela siare som ulv så hade du inte kunnat vara så värdelös på det som god. :p Om hemlig röstat på Snurris istället hade jag lagt båda mina röster där.
Du har aldrig lekt med mig som god :laugh: Jag insåg själv att jag inte kunde låtsas vara siare eftersom jag varit för osäker dagen innan. Jag skulle godförklarat bsf mer istället idag innan.
 
Däremot är jag uppriktigt ledsen över min för sena röst Trodde verkligen den var i tid ( när man höll pekaren på den och Artlines ( var det väl?) så visade den samma minut men sedan var min en över och hennes i tid ----
skitledsen att jag förstör spelet med detta :( och jag HAR inte missat på väldigt länge heller - just denna gången var det för att vi skrev en massa och mitt djävla internet här på landet laggar totalt ibland så det tar 1-2 minuter extra innan man kan skicka på sänd ..
än en gång - väldigt ledsen för att det upplevs som spelförstörande och ska kanske inte leka om det är så jobbigt ? ( eller så är @Myrtens idé bra att röstmissare kan riskera att lottas mot den som skulle ha lynchats ? då kanske även jag får ändan ur och röstar i tid så jag tycker det är ett BRA förslag:up: )
Du röstade iallafall så jag tycker inte du förstör. Jag tror inte jag var många sekunder ifrån att själv missa den lynchen. Klockan på datorn hann bli 21:31 när jag skickade rösten i panik.
 
Du har aldrig lekt med mig som god :laugh: Jag insåg själv att jag inte kunde låtsas vara siare eftersom jag varit för osäker dagen innan. Jag skulle godförklarat bsf mer istället idag innan.
Fast jag gick tillbaka till vad du skrev i torsdags, så det hade inte hjälpt :p;)

Fool me once...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 973
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 382
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 897
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 896
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp