Tyckte det, därav blev jag förvirrad av @elakingens spökinläggDe kom en minut försent enligt bukeklockan. Art var den sista som hann i tid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyckte det, därav blev jag förvirrad av @elakingens spökinläggDe kom en minut försent enligt bukeklockan. Art var den sista som hann i tid.
jag hann inte se det så vad sjutton skrev hon ??Tyckte det, därav blev jag förvirrad av @elakingens spökinlägg![]()
Du kanske ska omvärdera din taktik att "alltid" rösta i sista minuten?ja jag ser det - som sagt förbannad på mig själv !!!!!!
Vad stod det?Tyckte det, därav blev jag förvirrad av @elakingens spökinlägg![]()
jodå det har jag gjort men idag var det fan inte lätt eftersom så många inte var med och jag var upptagen till 21- jag var inne och skrev och ville visa hur jag tänkte och ja med facit i hand skulle jag röstat samtidigtDu kanske ska omvärdera din taktik att "alltid" rösta i sista minuten?![]()
Du, det finns MASSOR jag har velat skriva under dagen och ett ANTAL inlägg jag har velat gilla....BesvikenKunde du inte ha råkat skriva något spännande
![]()
va ??? jag ondNi har lynchat ulven @quarter4ever
Bybon @bollen__ kickas pga två missade röstning och i princip inga teorier. Ber @bumpo att komma med teorier om flera deltagare så snart som möjligt.
NattDL 22.30
Det där kunde jag iallafall gilla! Jag sa ju att hon var ulv!
du är odrägligDet där kunde jag iallafall gilla! Jag sa ju att hon var ulv!![]()
22.30När är NattDL?
@Mirtai @Paddington och jag vräker oss i en åskådarlya. Jag har just lanserat att i min nästa lek kommer lottning att ske mellan den som förlorar i Lynch och eventuella röst-missare.ja jag ser det - som sagt förbannad på mig själv !!!!!!
Spännande!@Mirtai @Paddington och jag vräker oss i en åskådarlya. Jag har just lanserat att i min nästa lek kommer lottning att ske mellan den som förlorar i Lynch och eventuella röst-missare.
Bara så du vet!![]()
Låter splendid!!!@Mirtai @Paddington och jag vräker oss i en åskådarlya. Jag har just lanserat att i min nästa lek kommer lottning att ske mellan den som förlorar i Lynch och eventuella röst-missare.
Bara så du vet!![]()