Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu gäller det bara att överleva natten så blir det spännande att se hur inläggen går innan morgondagens röstning.

Jag vet att du tycker det... Jag tror du har käkat upp mig minst ett tvåsiffrigt antal gånger! :D

Du skulle dock ha väntat för just nu är jag fylld med kladdkaka med rostade hasselnötter och en gömma dulce de leche i mitten så idag är jag ännu godare! :p
:idea:
damn !!!!!
:D

( ps jag har inte varit ond ett tvåsiffrigt antal så där hade du fel :p men det kan vara 7 ggr kanske :angel: )

Ålrajt - lite tankar då.

q var alltså ulv. Jag undrar om inte gabbys röst igår kanske ändå var en räddningsröst? Gabby är i allafall högt på min misstankelista fortsättningsvis också om inte något mirakulöst inträffar.

Blacksmithfarm som röstade på q igår - den enda kvarvarande - stärker sina aktier något kan jag tycka. Även hemlig och Art som röstade på q idag ligger något bättre till för stunden.

OBS! Eftersom bollen kickades kompenseras goda genom att åskådarna fått ett paket att dela ut, innehåller ett beskydd. Får användas inatt eller imorgon natt.

Spioninfon om detta kommer bli:
Paketmottagaren skyddar x.
Det är alltså den raden som kan delas ut. Åskådarna vet ju vem som fått paketet men mottagare av spionraden vet ju inte.

För tydlighetens skull.

Det är inte någon vänlig själ som råkar ha färglagda röstlistor på lut? Så ska jag försöka tänka ett litet ryck innan jag somnar, för lever jag i morgon kommer jag ha väldigt lite tid för leken då.
(Och så ska jag repetera regel nr.1: Lita aldrig på q!)

DL 1
18:58 hemlig röstar på fio
19:24 cirkus röstar på hemlig
21:00 bumpo röstar på fio
21:09 Blacksmithfarm röstar på quarter4ever
21:10 fio röstar på quarter4ever
21:12 LenaH röstar på quarter4ever
21:19 Snurrfian röstar på LenaH
21:20 Derroing-Do röstar på Artline
21:27 Artline röstar på Snurrfian
21:27 Hedinn röstar på hemlig
21:28 quarter4ever röstar på fio
21:30 Gabby_Ossi röstar på fio

fio - bybo
LenaH - byfåne

DL 2
20:56 Hedinn röstar på bollen__
20:59 Snurrfian röstar på Gabby_Ossi
21:19 Blacksmithfarm röstar på Artline
21:24 Gabby_Ossi röstar på bumpo
21:25 hemlig röstar på quarter4ever
21:28 Derring-Do röstar på cirkus
21:30 cirkus röstar på Gabby_Ossi
21:30 Artline röstar på quarter4ever

quarter4ever - ulv
bollen__ - bybo
Det är inte någon vänlig själ som råkar ha färglagda röstlistor på lut? Så ska jag försöka tänka ett litet ryck innan jag somnar, för lever jag i morgon kommer jag ha väldigt lite tid för leken då.
(Och så ska jag repetera regel nr.1: Lita aldrig på q!)

Edit, hade missat en Q att rödfärga...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Husky från USA, tips och råd m.m
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025