Vem betalar hundfoder

När min var på dagis fick jag veta att de erbjuder hundarna mat vid lunch eftersom det finns de som behöver äta då, så antingen kunde jag lämna med mat eller så separerades de hundar som inte skulle äta. Nu har han fri tillgång och äter när han själv känner för det, vilket jag sa, men de fick gärna erbjuda lunch och se om han åt.
Ja men då förstår jag, alltid kul o få lära sej något nytt :)
 
När jag har haft dagmatte har jag stått för maten. Bajspåsar har dagmatte stått för, men då var det varje vardag och jag betalade en fast avgift per månad. Om någon bara passar tillfälligt skickar jag med allt.
 
Dagmatten till mina hundar köper extra godis och typ bajspåsar/leksaker men inget jag räknar med. Jag lämnar mat och annat hon kan behöva.

Nu betalar jag inte min dagmatte nånting då det är min svärmor som gärna vill ha hand om mina små huliganer men hon ska inte stå för någonting.

Hade jag betalat någon hade jag stått för allt som hör hundarna till :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Det gäller fodret SMAAK, som bl a säljs genom VetZoo och ArkenZoo. https://svenska.yle.fi/a/7-10044849...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
15 687
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Var lär jag mig om hundfoder och vad som är det bästa för min hund? Har alltid haft häst och räknat fosterstater, men slutat med häst...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 127
Hundhälsa Hej på er! Önskar få tips på bra hundfoder med spannmål i som mina hundar kan äta. Dom är seniorer och har lätt för att lägga på sig...
Svar
16
· Visningar
1 361
Övr. Hund Hej igen! Undrar hur mycket pengar ni lägger ner på hund/ hundar i månaden? Inkl. Försäkring, hundfoder, mediciner osv. håller på räknar...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 897
Senast: Sofie.S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp