Bukefalos 28 år!

Vem kan hjälpa mig med min hatt?

aleksis

Trådstartare
Jag har en hatt som behöver stukas om men jag har ingen aning om vem jag ska vända mig till. Hattaffären i stan finns inte kvar. Vem kan kunna sånt?

Bor i Västerbotten så är inget storstadsutbud på hattkunniga, vad jag vet i alla fall :)
 
Jag vet inte om de stukar hattar eller ej, men ett telefonsamtal kanske kan vara på sin plats - i Umeå centrum har vi ju på Sveagatan en ateljé/modist - 'Kopparhatten'. Du kanske skulle kunna höra med dem? :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ok, nu är det problem. Jag ska på 60-årsfirande och har inget att ha på mig 🙈 normalt går jag i jeans och hoodie och när värmen kommer...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 143
Senast: Tajger
·
Juridik & Ekonomi Jag och sambon vill skriva testamente för att "reda ut" ett par saker. Men vi har ju absolut inte råd att ta hjälp av någon att skriva...
2
Svar
25
· Visningar
1 001
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 616
Kropp & Själ Hur vet man vilken del av vården man skall kontakta? Går man alltid via VC? Har två (icke-akuta) ärenden jag behöver ta upp med vården...
Svar
4
· Visningar
518
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp