Vem kan hjälpa mig med min hatt?

aleksis

Trådstartare
Jag har en hatt som behöver stukas om men jag har ingen aning om vem jag ska vända mig till. Hattaffären i stan finns inte kvar. Vem kan kunna sånt?

Bor i Västerbotten så är inget storstadsutbud på hattkunniga, vad jag vet i alla fall :)
 
Jag vet inte om de stukar hattar eller ej, men ett telefonsamtal kanske kan vara på sin plats - i Umeå centrum har vi ju på Sveagatan en ateljé/modist - 'Kopparhatten'. Du kanske skulle kunna höra med dem? :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ok, nu är det problem. Jag ska på 60-årsfirande och har inget att ha på mig 🙈 normalt går jag i jeans och hoodie och när värmen kommer...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 813
Senast: Tajger
·
Kropp & Själ Hur vet man vilken del av vården man skall kontakta? Går man alltid via VC? Har två (icke-akuta) ärenden jag behöver ta upp med vården...
Svar
4
· Visningar
508
Senast: pepp
·
Kläder & Bli fin Behöver köpa kläder och pga småbarnsliv och sånt har jag ej tid att inventera butiker så jag beställer mest. Men då kan man ju inte...
Svar
4
· Visningar
339
Senast: Eli
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 115
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp