Vem väljer du?

Sv: Vem väljer du?

Och nej, jag går inte på stranden, möjligtvis påklädd :p

Då kan vi ha en egen träff i vassen, du och jag... :rofl:

Sex var det ja
Jag lånar Matthew Gray Gubler av dig när du är klar :d
Under tiden - Johnny Depp - alltid i mina drömmar :love:
Sen finns det en hel dröööööös snyggingar som kommer som 3:e handsval, men om det är mörkt i rummet så har vi ju en hel del röster som kan få en annan att gå igång... :love: men det är en annan tråd :angel:
 
Sv: Vem väljer du?

Andrew Buchan som William Garrow är klart sexigaste jag sett på TV på länge

0003fhyk


Dylan Moran är söt, men inte mer

dylan-moran-quotes-i13.jpg


Suffolk tilltalar. Men det kan vara rustningen;)

The-Tudors-Season-3-henry-cavill-4714553-967-1396.jpg


Gjort mitt val i livet :love:
270488_1445763999744_8239165_n.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Vem väljer du?

Kl

Alltså, är det något fel på mig? Titt som tätt är det såna här trådar, och jag förstår inte!

Jag har absolut noll sexuellt intresse av kändisar. Är jag fantasilös?

I verkliga livet kan jag gå och tråna efter alla möjliga, men bilder av kändisar väcker ingenting i mig. Jag kan ju tycka att någon ser bra ut, men därifrån till att attraheras är det mil. Avståndsförälskad blir jag i riktiga människor och inte ens i tonåren kunde jag riktigt hänga med i fantasier om Johnny Depp med flera. Jag känner mig så kylig...:D
 
Sv: Vem väljer du?

*kl*

Oh, oh! Eller Christina Hendricks :d

image.jpg


(Nej, jag är ej gay, jag har en sambo som är man. Så jag ser mest snygga kvinnor, vad gäller män har jag ju liksom min egen. ;) )
 
Sv: Vem väljer du?

Jag blir inte heller attraherad av bilder på internet, men det händer att jag tycker att karaktärer är attraktiva.

Det är karaktärer som, om jag hittade dem på en dejtingsite, skulle göra mig stor möda att få träffa!
 
Sv: Vem väljer du?

Kl

Alltså, är det något fel på mig? Titt som tätt är det såna här trådar, och jag förstår inte!

Jag har absolut noll sexuellt intresse av kändisar. Är jag fantasilös?

I verkliga livet kan jag gå och tråna efter alla möjliga, men bilder av kändisar väcker ingenting i mig. Jag kan ju tycka att någon ser bra ut, men därifrån till att attraheras är det mil. Avståndsförälskad blir jag i riktiga människor och inte ens i tonåren kunde jag riktigt hänga med i fantasier om Johnny Depp med flera. Jag känner mig så kylig...:D

Nu pratar jag ju inte bilder när jag menar mina "kändisar" utan den "personligheten" de visar i filmer osv... För även om de spelar en roll så tycker jag att deras egna "personlighet" lyser igenom lite (och nånstanns där tror jag regissörerna tänker likadant iom att de uppenbarligen valt just den skådisen till den filmen/serien)... Sen blir ju karaktären i serien/filmen den man ser mest såklart... Men att påstå att det BARA är spel från skådisar är nog att ge en skådis väl mkt kredit, de måste ju ha lite av samma "syn" som sin karaktär... Annars blir det ju svårare att spela just så som de vill...

Det är ju lite som de säger i "Top Model" tex, du måste visa din personlighet även i bilderna. Och det gör de ju ... Så även i filmer...
 
Sv: Vem väljer du?

I verkliga livet kan jag gå och tråna efter alla möjliga, men bilder av kändisar väcker ingenting i mig. Jag kan ju tycka att någon ser bra ut, men därifrån till att attraheras är det mil. Avståndsförälskad blir jag i riktiga människor och inte ens i tonåren kunde jag riktigt hänga med i fantasier om Johnny Depp med flera. Jag känner mig så kylig...:D

Jag tycker att kända män är långt mer attraktiva än vanliga dödliga, däremot vänder jag och skenar åt andra hållet när jag väl träffar någon IRL eftersom jag inte vill tas för en groupie. :D

Seriöst förälskad i den meningen blir jag dock inte, det kräver att jag känner personen.
 
Sv: Vem väljer du?

Men att påstå att det BARA är spel från skådisar är nog att ge en skådis väl mkt kredit, de måste ju ha lite av samma "syn" som sin karaktär... Annars blir det ju svårare att spela just så som de vill...

Nej, det stämmer verkligen inte. En skicklig skådis kan mycket väl göra ett trovärdigt porträtt av någon som ligger mycket långt från de egna övertygelserna.
 
Sv: Vem väljer du?

Nej, det stämmer verkligen inte. En skicklig skådis kan mycket väl göra ett trovärdigt porträtt av någon som ligger mycket långt från de egna övertygelserna.

Säkert men för att spela det måste de ju hitta de nånstanns inom sej och för det så måste det ju ändå finnas som en del av deras personlighet. Även om det är en del som de inte "använder" sej av...

Lite som misshandlande män/kvinnor... De är ju vänligheten och charmen personifierad... MEN !
 
Sv: Vem väljer du?

Jag håller inte med. Det är stor skillnad på att en människa uppvisar olika sidor i olika lägen, och att som skådis behöva sympatisera med sin roll för att kunna göra den trovärdigt.

Dustin Hoffman är inte savant, Robert Carlyle är inte nazist... Själva grejen med att kunna skådespela är ju att kunna anamma och förkroppsliga någon som är väsenskild från en själv!
 
Sv: Vem väljer du?

Och glöm inte Anthony Hopkins i "Hannibal" och "Återstoden av dagen", lika trovärdig i båda filmerna, men stor skillnad i hur sympatiska karaktärerna är...
 
Sv: Vem väljer du?

Det finns ju så mycket snygga och sexiga män.

Darin
tumblr_lvxypvl8AC1r3jc8lo1_500.jpg


Jensen Ackles
4d67d39e9d5fa.jpg


Fast det finns ju så många, många fler. Denna tråden hade kunnat bli hur lång som helst.
 
Sv: Vem väljer du?

Ian somerhalder får ta mig vart han vill, hur han vill, när han vill :banana:

Det sipprar till i trosan bara min sambo säger att "jag har laddat ner vampire diaries" :D
 
Sv: Vem väljer du?

? Det är ju liksom inte på riktigt....:confused:
Inte rätt tråd kanske.....

KL

Alexander Skarsgård:love:


Bl.a.:angel: Jag ligger nog lite med vem som, till skillnad mot TS ;)

Nu blev jag nyfiken, varför ligger du med vem som helst, eller ja, hur tänker du? Om det är är en för personlig fråga förstås, då ber jag om ursäkt :o
 
Sv: Vem väljer du?

Då kan vi ha en egen träff i vassen, du och jag... :rofl:

Sex var det ja
Jag lånar Matthew Gray Gubler av dig när du är klar :d
Under tiden - Johnny Depp - alltid i mina drömmar :love:
Sen finns det en hel dröööööös snyggingar som kommer som 3:e handsval, men om det är mörkt i rummet så har vi ju en hel del röster som kan få en annan att gå igång... :love: men det är en annan tråd :angel:
Ja det får vi ha :D

Men du, jag är ALDRIG klar med Gubler ju! :cool:
 
Sv: Vem väljer du?

Nu blev jag nyfiken, varför ligger du med vem som helst, eller ja, hur tänker du?

Jag är inte Miss, men kan väl skriva under på att jag också ligger med "vem som helst" (som ser bra ut, that is), så jag kan svara för mig: För att sex för mig inte är något personligt eller kopplat till några känslor. Det är ren fysisk njutning som har potential att bli större ju bättre mannen ser ut (fast det förutsätter ju fortfarande att han är bra i sängen). Helt enkelt.
 
Sv: Vem väljer du?

Kl

Alltså, är det något fel på mig? Titt som tätt är det såna här trådar, och jag förstår inte!

Jag har absolut noll sexuellt intresse av kändisar. Är jag fantasilös?

I verkliga livet kan jag gå och tråna efter alla möjliga, men bilder av kändisar väcker ingenting i mig. Jag kan ju tycka att någon ser bra ut, men därifrån till att attraheras är det mil. Avståndsförälskad blir jag i riktiga människor och inte ens i tonåren kunde jag riktigt hänga med i fantasier om Johnny Depp med flera. Jag känner mig så kylig...:D

Fast jag förstår inte riktigt hur du menar där. Jag har inget intresse i kändisar, men känner för det här med snygga män ibland. Kalla mig katt som har vårkänslor eller något, men ibland är det kul att titta på en snygg människa och humma lite och tänka.... :love::angel: Skulle min granne vara så snygg s¨skulle jag utan tvekan humma efter honom också och vända mig om efter honom både en, två, tre och 18 gånger liksom. Det har inte med kändisskapet att göra.

Jag är inte så ytlig av mig att utseendet är det viktigaste, tvärtom är det ju insidan som räknas för mig

På tal om det, händer! :love::o Mäns händer! DET är nog det bästa, snygga händer! :love:
 
Sv: Vem väljer du?

Nu pratar jag ju inte bilder när jag menar mina "kändisar" utan den "personligheten" de visar i filmer osv... För även om de spelar en roll så tycker jag att deras egna "personlighet" lyser igenom lite (och nånstanns där tror jag regissörerna tänker likadant iom att de uppenbarligen valt just den skådisen till den filmen/serien)... Sen blir ju karaktären i serien/filmen den man ser mest såklart... Men att påstå att det BARA är spel från skådisar är nog att ge en skådis väl mkt kredit, de måste ju ha lite av samma "syn" som sin karaktär... Annars blir det ju svårare att spela just så som de vill...

Det är ju lite som de säger i "Top Model" tex, du måste visa din personlighet även i bilderna. Och det gör de ju ... Så även i filmer...

Gublers personlighet är bara så härlig, han är verkligen lika snygg inuti som utanpå :p
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 138
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Doktor John Watson återvänder psykiskt och fysiskt invalidiserad till London efter en tid som militärläkare i Afghanistan. Efter att ha...
33 34 35
Svar
696
· Visningar
29 143
Senast: cirkus
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 356
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp