Vem väljer du?

Sv: Vem väljer du?

Jag är inte Miss, men kan väl skriva under på att jag också ligger med "vem som helst" (som ser bra ut, that is), så jag kan svara för mig: För att sex för mig inte är något personligt eller kopplat till några känslor. Det är ren fysisk njutning som har potential att bli större ju bättre mannen ser ut (fast det förutsätter ju fortfarande att han är bra i sängen). Helt enkelt.

När du har känslor för någon är det skillnad på sexet då? På typ känslorna eller hur jag ska uttrycka mig.

Fysisk njutning, det är det ju egentligen. Du har en poäng där. Men hur kan det komma sig att jag känner att jag måste älska personen jag har sex med?

Jag HAR haft sex med en person jag inte haft några känslor för, inte mer än liiiiiiiiiiiite mer än vänskap typ. Det var första gången jag hade sex och för honom också . Det var nog bättre för honom än för mig, rätt tråkigt. Kunde ha roligare för den stunden det tog typ....:o:o
 
Sv: Vem väljer du?

Enya skrev:
När du har känslor för någon är det skillnad på sexet då? På typ känslorna eller hur jag ska uttrycka mig.
Nej, jag kan faktiskt inte säga att jag upplever någon skillnad. Eller: Som med det mesta blir det väl en annan, jag vet inte, kick? av att göra något med någon man älskar, men jag tycker inte att det påverkar hur bra sexet i sig blir. Det sämsta sexet jag haft var för övrigt i en seriös relation och det bästa med ett ONS.

Fysisk njutning, det är det ju egentligen. Du har en poäng där. Men hur kan det komma sig att jag känner att jag måste älska personen jag har sex med?
Äh, det är väl inte konstigare än att vi alla har olika läggningar, preferenser och attraktionspunkter. Vissa går igång på vältränade och andra på BBW, vissa behöver yta och andra behöver mentalitet. Det behöver inte vara svårare. :)
 
Senast ändrad:
Sv: Vem väljer du?

Fysisk njutning, det är det ju egentligen. Du har en poäng där. Men hur kan det komma sig att jag känner att jag måste älska personen jag har sex med?

Jag är likadan, vet inte riktigt varför men jag har i alla fall lyckats komma fram till att jag liksom... inte tänder på människor jag inte är kär i, eller så. Min sexlust verkar helt enkelt sitta ihop med mina "kärleks-känslor" så att säga.


Har prövat att ligga utan att vara kär, men njä. Det funkar helt enkelt inte bra. Inte så att jag lider, men jag hade nog helt ärligt hellre typ kollat på Svampbob eller så.
 
Sv: Vem väljer du?

kl

För mig är det så otroligt mkt som ska stämma för att jag ska tycka ngn är attraktiv. Men flörtig självsäkerhet ihop med intelligens, humor och självdistans så kan han vara vit, brun eller svart. Smal eller välbyggd. Fast ser jag på de val jag gjort så är det oftast män runt 1.80, mkt vältränade och överlag mörka. Nu har jag haft en o samma kille länge och det är klart vi har passerat de 30 och har flera barn så tvättbrädan, bådas, lyser med sin frånvaro men idag så är det så mkt annat som är viktigt.

Tja fick jag välja en av alla godingar så skulle jag välja Tom Hardy!

Så sexig röst, härlig blick och en mun som är gjord för pussar:D

Kroppen behöver väl inga kommentarer;)

tom-hardy-diet2.jpg


tomhardy.jpg
 
Sv: Vem väljer du?

Jag är inte Miss, men kan väl skriva under på att jag också ligger med "vem som helst" (som ser bra ut, that is), så jag kan svara för mig: För att sex för mig inte är något personligt eller kopplat till några känslor. Det är ren fysisk njutning som har potential att bli större ju bättre mannen ser ut (fast det förutsätter ju fortfarande att han är bra i sängen). Helt enkelt.

Jag håller med dig!
För mig är sex och kärlek inte alls samma sak...
Sen kan man ha turen att pricka rätt så att båda sakerna är fantastiska hos en och samma person, då gifter man sig med honom - det gjorde jag :love:
 
Sv: Vem väljer du?

På tal om det, händer! :love::o Mäns händer! DET är nog det bästa, snygga händer! :love:

Oj oj oj! DÄR slog du huvudet på spiken! Finns inget så sexigt som ett par snygga manliga händer! DÅ smäller det för mig! :love:
 
Senast ändrad:
Sv: Vem väljer du?

Ian somerhalder, jensen ackles och jacob black så klart.

Sorry jag har paxat Ian.. ;):D

Jag tycker att kända män är långt mer attraktiva än vanliga dödliga, däremot vänder jag och skenar åt andra hållet när jag väl träffar någon IRL eftersom jag inte vill tas för en groupie. :D
.

Samma här, man bara åh nej får INTE titta dit, ska INTE va groupie.. haha!

kl



Tja fick jag välja en av alla godingar så skulle jag välja Tom Hardy!

Så sexig röst, härlig blick och en mun som är gjord för pussar

tom-hardy-diet2.jpg

Och ÖGONEN... blicken, sådär lite sorgsen, jag dör :d


Ok mina freecards förutom ovan..

Ian Somerhalder skulle jag anywhere anyhow så att säga.. :angel:

https://www.google.se/search?q=ian+somerhalder&hl=sv&client=firefox-a&hs=KUa&rls=org.mozilla:sv-SE:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=KCZTUZe9GM7TsgbXsoHIDg&ved=0CAoQ_AUoAQ&biw=1280&bih=644#imgrc=vt5L7HVqADOBaM%3A%3BwQjNeHhJjrX7jM%3Bhttp%253A%252F%252Fmedia.meltystyle.fr%252Farticle-1034756-ajust_930%252Fian-somerhalder.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.meltystyle.fr%252Fmatenuederentreesera-stylee-en-3-coupes-de-cheveux-galerie-339603-1034756.html%3B930%3B1002


Will Grant, modell och BMX-kille.. namnam

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m2xb6mfYxl1qarksao1_1280.jpg

Och så skulle jag ju inte tacka nej till han som är den gode vampyren Stefan i Vampire diaries, Channing Tatum..

http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTc4OTI3Mzg2Nl5BMl5BanBnXkFtZTcwMDAxNTU3OA@@._V1._SX214_CR0,0,214,314_.jpg

..eller Tom Hardys motspelare i Warrior.

Ja jag har lite vårkänslor.. haha!
 
Sv: Vem väljer du?

Slash!!!
Dr Reid.
Jensen Ackles.
Ian Somerhalder.
Michael Paulsen.
Sheldon Cooper.

Hm. Jag återkommer.
 
Sv: Vem väljer du?

Måste säga att jag är förvånad (och olycklig, jag trodde konkurrensen va mindre :mad::D;) ) att så många gillar dr Reid.. men ni kan ju inte missa hans urheta motspelare, vad fasen heter han nu.. den mörke?? gah.. Shemar Moore :idea: Oh I' d do him.. :D
 
Sv: Vem väljer du?

Oj oj oj! DÄR slog du huvudet på spiken! Finns inget så sexigt som ett par snygga manliga händer! DÅ smäller det för mig! :love:

Eller hur! :D
Vissa säger rumpan och sånt, men jag säger händer. Fråga mig inte varför :o

Jag vill inte ha någon att dela livet med, faktiskt. Men jag skulle vilja ha någon att hålla i handen ibland, någon att krypa upp bredvid och kramas med ibland. Jag är verkligen inte en närgången person, så jag har nog fått närhetsbrist just nu :o:p Var hittar man en sådan person, kan man hyra en hållahandenkramaperson??
 
Sv: Vem väljer du?

Slash!!!
Dr Reid.
Jensen Ackles.
Ian Somerhalder.
Michael Paulsen.
Sheldon Cooper.

Hm. Jag återkommer.

Måste bara reflektera över skillnaden mellan Ian och.. Sheldon..?? Jag köper både dr reid (han har ju varit modell åxå googlar jag fram här, hehe) och Ian m fl, Jensen åxå.. men Sheldon? Osexigheten själv tycker jag ;) Intressant att man kan ha så lika och samtidigt så olika preferenser!
 
Sv: Vem väljer du?

Måste säga att jag är förvånad (och olycklig, jag trodde konkurrensen va mindre :mad::D;) ) att så många gillar dr Reid.. men ni kan ju inte missa hans urheta motspelare, vad fasen heter han nu.. den mörke?? gah.. Shemar Moore :idea: Oh I' d do him.. :D

Nä ALLA gillar Shemar Moore utom jag! Dr Reid är MIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har till och med fått honom på en tröja av en kompis! :D :love: Behöver jag berätta att tröjan är utsliten??:D
 
Sv: Vem väljer du?

Måste bara reflektera över skillnaden mellan Ian och.. Sheldon..?? Jag köper både dr reid (han har ju varit modell åxå googlar jag fram här, hehe) och Ian m fl, Jensen åxå.. men Sheldon? Osexigheten själv tycker jag ;) Intressant att man kan ha så lika och samtidigt så olika preferenser!

Jag nämnde inte innan att jag faktiskt tycker att MGG är väldigt tilltalande som "ung", för det är nästan lammkött på det säger folk :p
 
Sv: Vem väljer du?

Dr Reid är ju underbar! Googla lite så får du se att han är väldigt populär. :d
Shemar Moore tycker jag bara är obehaglig och slibbig och inte ett dugg het.
 
Sv: Vem väljer du?

Nej, jag kan faktiskt inte säga att jag upplever någon skillnad. Eller: Som med det mesta blir det väl en annan, jag vet inte, kick? av att göra något med någon man älskar, men jag tycker inte att det påverkar hur bra sexet i sig blir. Det sämsta sexet jag haft var för övrigt i en seriös relation och det bästa med ett ONS.


Äh, det är väl inte konstigare än att vi alla har olika läggningar, preferenser och attraktionspunkter. Vissa går igång på vältränade och andra på BBW, vissa behöver yta och andra behöver mentalitet. Det behöver inte vara svårare. :)

Vad intressant hur olika man kan vara :) Tack för att du svarade! :bow:
 
Sv: Vem väljer du?

Jag är likadan, vet inte riktigt varför men jag har i alla fall lyckats komma fram till att jag liksom... inte tänder på människor jag inte är kär i, eller så. Min sexlust verkar helt enkelt sitta ihop med mina "kärleks-känslor" så att säga.


Har prövat att ligga utan att vara kär, men njä. Det funkar helt enkelt inte bra. Inte så att jag lider, men jag hade nog helt ärligt hellre typ kollat på Svampbob eller så.

Svampbob, ja så kändes det första gången i alla fall. Och många gånger efter det visserligen! :p
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 138
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Doktor John Watson återvänder psykiskt och fysiskt invalidiserad till London efter en tid som militärläkare i Afghanistan. Efter att ha...
33 34 35
Svar
696
· Visningar
29 144
Senast: cirkus
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 356
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp