Vem väljer du?

Sv: Vem väljer du?

Jag är en sucker för nördiga smala unga (även om han som spelar Sheldon är 40 så ser han rätt ung ut)
Men det är nog mest det nördiga charmiga rara med honom. Jag vet inte. Sen är han så asexuell i serien också så bara därför vore det spännande.
 
Sv: Vem väljer du?

kl

Får man lägga in bilder på kändisar från nätet? Eftersom det redan gjorts så gör jag det också. Gamla jag hade sparade på min dator sedan läääänge i mappen "snyggingar" :rofl:

-Angelina Jolie
-Lauren Graham
-Sandra Bullock
-Christina Yang (ja, jag vet att det inte är en riktig person)

Som gay så måste jag äver erkänna att jag ÄR svag för Johhny Depp, och sen finns det en doktor på jobbet också, Tommie, som gör mig helt sjukt knäsvag :o Men, ja, det är väl dom två :p


mmm....jpg


Lauren+Graham.jpg


Sandra+Bullock.jpg


Puppydog+eyes.jpg


Catch-22-For-Cristina-Yang.jpg
 
Sv: Vem väljer du?

Jag är inte gay men skulle alltså inte ha några problem att dela säng med Lucy Liu :D

Sandra Bullock ögon! :love:
 
Sv: Vem väljer du?

Vin Diesel, eller johnny depp.
Först på listan står nog Mads Mikkelsen ( som är lika snygg och trevlig i verkligheten som på film).

/B
 
Sv: Vem väljer du?

*Knapplån*
aarjeffery.jpg


aaronjeffrey_narrowweb__300x460,0.jpg
Aaron Jeffrey som spelar Alex i McLeods döttrar.

David-Tennant-Fanpop.com_.jpg


davidtennant.jpg

David Tennant som spelar den 11 doktorn i Dr Who (älskar den serien:love:) Har även spelat Barty Crouch Jr i Harry potter.

:bump::bump:
 
Sv: Vem väljer du?

10th doctor!!:mad:

(funderade också på att peta in honom i listan, men inte ens han når upp till Mr. Garrow;) )
 
Sv: Vem väljer du?

Erik McCormac när han spelar Daniel Pierce i Perception.
Perception_102_16_Eric-McCormack_PHDoug-Hyun-blog-copy1.jpg

Det ska vara en excentrisk man med glasögon och tvådagarsstubb.
 
Sv: Vem väljer du?

KL

Modeller har aldrig riktigt varit min kopp te men det har däremot italienare alltid varit så han är kanske inte så otippad ändå. Jag skulle inte banga att banga Mariano Di Vaio

Mariano%2BDi%2BVaio%2BLMM.jpeg


Eller min granne. Men han har jag ingen bild på.
 
Sv: Vem väljer du?

Lucy kan du få ha för dig själv ;) men ja, Sandra Bullock :love:

Jag vet inte om jag skulle vilja dela säng med Johnny iof, bara typ sitta och titta på honom hela kvällen :D

Men den där doktorn på jobbet alltså, shit, och jag kan inte sluta tänka på honom heller och så stöter vi ju på varann med jämna mellanrum, gah, snacka om tunghäfta och nervöst beteende :eek::o
 
Sv: Vem väljer du?

I know! Det är dock nästan svårt att titta på Gilmore Girls för det är så motsägelsefullt - hon är så sjuuuukt snygg men också så sjuuukt irriterande på samma gång :p
 
Sv: Vem väljer du?

Men, andra bilden vill sig inte...

tumblr_lc1n8kgZDU1qf04j1o1_400.jpg


Jaha, nu syns den i första inlägget bara för det, jaja, hon får vara med två gånger!
 
Sv: Vem väljer du?

Ååh så svårt! Finns alldeles för många! Men supernatural pojkarna slår aldrig fel, både Jensen Ackles och Jared Padalecki är ju mumsbitar fast liksom på olika sätt!
Sam-and-Dean-supernatural-20089043-398-300.jpg

Både utan och med kläder ;)
Supernatural-supernatural-60347_800_600.jpg

Sam-Winchester--sam-winchester-478566_1089_1450.jpg

Sen är väl lite småplock som
Orlando Bloom
orlando-bloom-hair-hairstyles-formen-blogspot-com-orlando5.jpg

Zac Efron!!!
Zac-Efron-zac-efron-17011468-967-1450.jpg


Inom tjejerna så har jag alltid tyckt att Kristin Kreuk är otroligt vacker!
Kristin-Kreuk-kristin-kreuk-8144351-1280-1024.jpg


Jag samtycker med er, händer är sååå... Underbart! Grova händer som är slutet på helst en arm med lite synliga blodådror, det tillsammans med ett par skitiga arbetarbyxor slår då aldrig fel!
Sen gillar jag blå/grön ögon och lite mer bredaxlat höhö ;)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 138
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Doktor John Watson återvänder psykiskt och fysiskt invalidiserad till London efter en tid som militärläkare i Afghanistan. Efter att ha...
33 34 35
Svar
696
· Visningar
29 154
Senast: cirkus
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 356
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp