Bukefalos 28 år!

vet. emot import av hund?

T

Thindra

För något år sedan hade vi en disskusion här om VARFÖR vissa kliniker slutat ta emot importade hundar. Det var någon här som la en länk till en sida där de precis preciserade om varför. Är det någon som vet vilken sida detta kundes läsa på. Jag ska visa den för mina svärföräldrar då de är väldigt intresserade.
 
Lydia kommer inte du ihåg? Det var du och jag som hade disskutionen ang. imp. av spanska hundar. Så var det en kille har jag för mig som länkade till en sida skriven av ngn. vet. om olämpligheten med dessa imp. och det var även en förklaring till varför vissa kliniker inte tog emot dessa hundar mer.

Det var en väldigt bra förklaring.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
11
· Visningar
1 944
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Det låter som att du tar det för självklart att kastrera en hane, men så är det inte. En del tror att precis som med hästar och katter...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
7 033
Senast: Migo
·
Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 851
Senast: hollypolly
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 880
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp